13

مرحله دوم برترین‌های ورزش زنان ۹۸ | هاشمی، زرگری، خوش قدم و طهماسبی فر در مرحله پایانی

  • کد خبر : 44700
  • 12 اردیبهشت 1399 - 12:53
مرحله دوم برترین‌های ورزش زنان ۹۸ | هاشمی، زرگری، خوش قدم و طهماسبی فر در مرحله پایانی

با پایان مرحله دوم گزینش برترین های ورزش زنان ایران در سال ۹۸ در بخش مربیان ۴ مربی راهی مرحله سوم شدند. سمانه خوش قدم، سمیرا زرگری، الهام هاشمی و راضیه طهماسبی فر نفرات منتخب بودند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : در مرحله دوم گزینش برترین‌های ورزش زنان ۹۸ بخش مربیان، ۸ نفر از مرحله اول به دور دوم رسیدند و در ۲ گروه ۴ نفره قرار گرفتند. به جز یک نفر از این جمع ۸ نفره، سایر نفرات هدایت تیم‌های ملی را بر عهده داشتند یا در طی یکی دو سال گذشته در تیم‌های ملی مشغول به فعالیت بودند.

گروه یک: در این گروه سمانه خوش قدم مربی تیم ملی کاراته در راه کسب سهمیه المپیک و سمیرا زرگری مربی تیم ملی اسکی با آرای عمومی و آرای خبرنگاران جواز صعود را کسب کردند.

سمانه خوش قدم سرمربی تیم ملی کاراته به همراه سمیرا زرگری مربی سازنده اسکی از گروه یک به دور بعد راه یافتند

خوش قدم که در پاییز ۹۸ سرمربی تیم ملی بزرگسالان شد همراه با تیم ملی موفق به کسب ۲ سهمیه المپیک برای کاراته شد البته در این زمینه نباید از سهم ستاره موسوی مربی سابق تیم ملی به سادگی عبور کرد و نقش او را محو کرد.

سمیرا زرگری مربی تیم ملی اسکی آلپاین نیز در شرایطی که رقابت نزدیکی با حمیده ایرانمنش مربی تیم ملی تنیس روی میز و مرضیه جعفری مربی تیم شهرداری بم، پرافتخارترین تیم فوتبال زنان ایران داشت با آرای نهایی خبرنگاران و تکمیلی آرای عمومی، به دور دوم رسید.

گروه ۲: در گروه دوم و در رقابت تنگاتنگ مربیان شایسته و مورد احترام ورزش ایران، الهام هاشمی مربی برجسته تیم ملی تیراندازی که نفش عمده‌ای در کسب سهمیه‌های المپیک برای تیراندازی ایران داشت به جمع ۴ نفر برتر راه یافت و راضیه طهماسبی فر مربی تیم ملی ووشو شاندا در مسابقات قهرمانی جهان در شانگهای که همراه با این تیم موفق به کسب ۳ مدال شد با آرای تکمیلی خبرنگاران و آرای اولیه عمومی جواز حضور در مرحله بعد را به دست آورد.

محبوبه کریمی مربی پرافتخار تالوی ایران در مسابقات جهانی شانگهای و نیکا بیک لیکلی مربی اثربخش بسکتبال ایران در تیم ملی بسکتبال ۳ به ۳ و تیم گرگان در لیگ برتر در این گروه با وجود آرای بالا در بخش آرای عمومی در عین شایستگی به جمع ۴ نفر برتر راه نیافتند اما نام خود را در بین ۸ مربی برجسته ورزش زنان ایران در سال ۹۸ ثبت کردند.

نشان افتخار چیست؟

نشان افتخار، یک نشان الکترونیکی است که توسط پایگاه خبری ورزش زنان ایران ابداع شده است. این نشان از این پس در کنار همه تصاویر و اخبار منتشر شده از تمامی منتخبان فهرست برترین‌های ۹۸ در طول سال به نمایش در می‌آید.

همچنین این نشان در دانش نامه در حال تدوین ورزش زنان ایران نیز نمایش داده خواهد شد، نشان افتخار ی برای همیشه خواهد بود و هر سال به روز رسانی می‌گردد.

هر ستاره طلایی نشانگر رتبه در سال مورد نظر است به طوری که نفرات حاضر در جدول اصلی که در مرحله اول حذف شدند نشان یک ستاره دریافت می‌کنند و مرحله به مرحله، تعداد ستاره‌ها افزایش می‌یابد. نفرات اول و دوم نهایی نشان ۵ ستاره را به دست می‌آورند. ارزش نشان افتخار سال به سال افزایش می‌یابد

اطلاعات خبر: *نویسنده: تحریریه *منبع: اختصاصی*انتشار ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت: ۱۰:۰۲

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.