یادداشت‌های ثمین عابد خجسته (۷): معجزه "پازاردژیک" | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

یادداشت‌های ثمین عابد خجسته (۷): معجزه “پازاردژیک”

  • کد خبر : 44753
  • 13 اردیبهشت 1399 - 22:57
یادداشت‌های ثمین عابد خجسته (۷): معجزه “پازاردژیک”

ثمین عابد خجسته ستاره بین المللی بدمینتون ایران در مجموعه یادداشت‌های خود برای نشریه قهرمانان درباره زندگی ورزشی، سفرها و تجربیات خود می‌نویسد. این یادداشت‌ها به صورت سلسله وار منتشر می‌شود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : پس از مسابقات آسیایی اندونزی ۱۰ روز در اردوی تیم ملی جهت آمادگی برای مسابقات جوانان و بزرگسالان بلغارستان تمرین داشتیم.

هر بازیکنی در دوره ای از نظر ذهنی در بهترین حالت خود قرار دارد، برای من، اندونزی و مسابقه جوانان بلغارستان در شهر پازاردژیک یکی از مسابقات طلایی خاطراتم محسوب می‌شود.

تورنمنت برایم با برد مقابل نماینده میزبان شروع و بازی بعد، همان شب با ۲ ساعت تاخیر مقابل رنک ۳۵ جهان از سوئد، از ساعت ۲۳:۳۰ آغاز شد. آنقدر خسته شده بودم و حوصله ام سر رفته بود که فقط می خواستم بازی کنم و همه چیز تمام شود.

وقتی اسم م را خواندند یادم هست که فقط بازی می کردم و کار را جدی نگرفته بودم. تا به خودم آمدم و دیدم نتیجه بازی در امتیاز ۱۵ برابر است. به خودم گفتم: وقتش است بجنگی. تو می توانی پیروز شوی.

گیم اول را ۲۱ – ۱۸ باختم اما از روند بازی خوشحال بودم. در تمام جریان گیم دوم هم از حریف عقب بودم. ۶- ۲ ،حتی ۱۱ – ۵ و در نهایت ۲۰ – ۱۸. همه کسانی که از بیرون بازی را می دیدند شکست من را پذیرفته بودند به جز خودم.

نمی خواستم آن امتیاز به معنای آخرین بازی من باشد. به شکل معجزه آسایی، نتیجه تغییر کرد و ۲۲ بر ۲۰ بازی باخته را بردم. در نهایت بعد از ۷۰ قیقه بازی در ساعت ۴۵ دقیقه بامداد، با برد ۲۱ بر ۱۹ در گیم سوم پیروز آن مسابقه شدم.

نمی توانم احساسم را با کلمات توصیف کنم اما اگر زحمت کشیده باشی و اگر دست از تلاش برنداری تردید نکن که حاصل زحماتت را به دست می آوری. در امتیاز آخر، توپ از ضربه من به تور گیر کرد و حریفم شروع به خوشحالی کرد، در حالی که حین زدن ضربه به زمین افتاده بودم و به مسیر توپ نگاه م یکردم، توپ با کمی مکث وارد زمین حریف شد و نتیج ه بازی تغییر کرد،

حالا من خوشحالی م ی کردم. این برای من به معنی معجزه است. معجز های که در آخرین لحظه به کمکت می‌آید چون در تمام مسیر ایمان داشتی که می‌توانی و می‌دانی که کسی حواسش به تو هست. تلاش کن و ایمان داشته باش. موفقیت از آن صبورهاست.

سری کامل یادداشت های ثمین عابد خجسته را در این تگ دنبال کنید: یادداشت ها

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.