20

مربی تیم ملی کبدی ؛ یک ایرانی یا شایلا جین

  • کد خبر : 44835
  • 17 اردیبهشت 1399 - 5:06
مربی تیم ملی کبدی ؛ یک ایرانی یا شایلا جین

نام شایلا جین مربی هندی که ایران با حضور او در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا قهرمان شد بار دیگر مطرح شده است. فدراسیون کبدی اگر بر سر انتصاب مربی ایرانی به جمع بندی نرسد دوباره شایلا جین را به ایران باز می‌گرداند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : فدراسیون کبدی برای انتخاب مربی تیم ملی کبدی زنان باید پیش از این دست به کار می‌شد اما شیوع کرونا و موضوع تعویق مسابقات کبدی جوانان دختر جهان سبب شده در این موضوع تاخیر ایجاد شود.

عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی مواضع گذشته خود را در مورد استفاده از مربی ایرانی برای تیم ملی کبدی زنان حفظ کرده است. او که حالا هم باید به فکر بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگ ژو باشد و هم مسابقات قهرمانی جهان، می‌خواهد اولویت را به مربیان ایرانی بدهد.

البته قرار است انتخاب مربی تیم ملی کبدی سلیقه‌ای نباشد. موضوع از این قرار است که فدراسیون کبدی فهرستی از شرایط لازم برای مربیگری تیم ملی را در نظر می‌گیرد و بر اساس آن مربی انتخاب می‌کند.

بر همین اساس نام شایلا جین مربی هندی که ایران با حضور او در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا قهرمان شد بار دیگر مطرح شده است. فدراسیون کبدی اگر بر سر انتصاب مربی ایرانی به جمع بندی نرسد دوباره شایلا جین را به ایران باز می‌گرداند.

قهرمانی در جاکارتا انتظار را از تیم ملی بالا می‌برد و همین موضوع، حساسیت اقدامات اورسجی را فزایش می‌دهد.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی *انتشار ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت: ۰۵:۰۶

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.