وقتی سرگئی بوبکا و ویتالی پتروف دختر پرنده ایرانی را تشویق کردند | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
18

وقتی سرگئی بوبکا و ویتالی پتروف دختر پرنده ایرانی را تشویق کردند

  • کد خبر : 44865
  • 15 اردیبهشت 1399 - 16:36
وقتی سرگئی بوبکا و ویتالی پتروف دختر پرنده ایرانی را تشویق کردند

محسن ربانی : “در مسابقات قهرمانی آسیا در قطر برای من زیبا بود زمانی که پس از پرش مهسا میرزا طبیبی، سرگئی بوبکا و ویتالی پتروف برای ما دست زدند و پرش او را با این شرایط سخت، تحسین کردند.”

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : محسن ربانی مربی سازنده پرش با نیزه ایران را به نوعی می‌توان بنیان گذار پرش با نیزه دختران ایران دانست. ربانی در گفتگو با قهرمانان می‌گوید: استارت این کار به صورت غیر رسمی از بیش از ۵ سال قبل خورده بود. خیلی دوست داشتم که پرش با نیزه زنان در ایران شکل بگیرد و همسرم مقدمات این کار را فراهم کرد و سپس من برای آموزش وارد شدم.

در آن زمان رییس هیئت رئیس هیئت دو و میدانی استان هم یک دختر به اسم مهسا داشت که دوست داشت در پرش با نیزه فعالیت کند و این کار را انجام داد گرچه بعدها به دلیل آسیب دیدگی از این رشته دور شد. قسمت بود کار با یک مهسای دیگر به نام مهسا میرزاطبیبی و یک دختر علاقمند به نام مینا پورنجار شکل بگیرد.

در طی این سال‌ها به پرش با نیزه ایران کمک شده اما نقش اصلی را خود بچه‌ها و حمایت خانواده‌هایشان ایفا کرده است. چهره‌های مستعدی داریم و در خارج از تهران، استان یزد در پرش با نیزه واقعاً خوب کار می‌کند.

ما این سختی را به جان خریدیدم و خوشحالم که به تدریج ثمر این ۵ سال را می‌بینیم. در مسابقات قهرمانی آسیا در قطر برای من زیبا بود زمانی که پس از پرش مهسا میرزا طبیبی، سرگئی بوبکا و ویتالی پتروف برای ما دست زدند و پرش او را با این شرایط سخت، تحسین کردند.

مربی تیم ملی چین از ما تمجید کرد و تشویق آنها برای ما انرژی و انگیزه بود. به جرات می‌توانم بگویم مهسا میرزا طبیبی یکی از بهترین‌ها است و چهره‌های مستعدی نیز در آینده خواهیم داشت.

پرش با نیزه، همیشه مشکل تهیه نیزه برای تمرین و مسابقه داشته اما در یک سال اخیر با حمایت مالی شرکت پلیمر خلیج فارس و حمایت ورزشکاران توانسته‌ایم نیزه بخریم و فکر می‌کنم اتفاقات خوبی در بخش زنان خواهد افتاد.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی *انتشار ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت: ۱۲:۱۶

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.