19

الناز قاسمی: والیبالیست و بسکتبالیست‌ها را می‌بینند اما ما را نه

  • کد خبر : 44888
  • 17 اردیبهشت 1399 - 17:49
الناز قاسمی: والیبالیست و بسکتبالیست‌ها را می‌بینند اما ما را نه

الناز قاسمی : “منصوریان ها چرا این قدر معروف شدند؟ چون به برنامه احسان علیخانی (ماه عسل) دعوت شدند و بعد خندوانه. البته که مدال‌هایشان هم اثربخش بود اما مگر بقیه مدال نیاوردند؟ چه می‌شد اگر هندبالیست‌ها هم به برنامه‌های پرمخاطب تلویزیونی راه پیدا می‌کردند؟”

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : الناز قاسمی هندبالیست برجسته و ملی پوش که در لیگ برتر ۹۸ همراه با اشتاد سازه مشهد قهرمان شد می‌گوید رشته‌هایی چون بسکتبال و والیبال عناوین و افتخار چندانی ندارند اما بیشتر از هندبال دیده می‌شوند و این بی انصافی است.

بازیکن قمی تیم اشتاد سازه که در ۳ دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا برای تیم ملی بازی کرده می‌گوید: هندبال از هر نظر رشته‌ای جذاب‌تر نسبت به والیبال و بسکتبال است. برخوردها، هیجان و جذابیت آن غیر قابل قیاس با رشته‌های هم طرازش است اما چرا هندبال هیچ وقت دیده نمی‌شود اما از والیبال و بسکتبال یا رشته‌های دیگر زیاد می‌بینیم و می‌شنویم؟

قاسمی به سراغ مقایسه افتخارات رفته است. این یک واقعیت است که هندبال ایران در عرصه بین المللی جایگاه قابل توجهی ندارد اما قاسمی می‌گوید: “مگر بسکتبال و والیبال زنان ما در آسیا رتبه و جایگاه خاصی دارند؟ آنها که در آسیا روی سکو نیستند و در جام جهانی و المپیک نیز شرکت ندارند. ما شرایط مشابهی از این نظر داریم و قهرمان غرب آسیا هم هستیم اما دیوار هندبال از همه دیوارها کوتاه‌تر است”.

قاسمی ادامه می‌دهد: “منصوریان ها چرا این قدر معروف شدند؟ چون به برنامه احسان علیخانی (ماه عسل) دعوت شدند و بعد خندوانه. البته که مدال‌هایشان هم اثربخش بود اما مگر بقیه مدال نیاوردند؟ چه می‌شد اگر هندبالیست‌ها هم به برنامه‌های پرمخاطب تلویزیونی راه پیدا می‌کردند؟ ما حداقل از رشته‌های نزدیک به خودمان چیزی کم نداریم اما مثلاً بسکتبالیست‌ها را در فضای رسانه ای می بینید و ما را نه. سایت ها با والیبالیست ها و بسکتبالیست ها بیشتر مصاحبه دارند و از آنها گزارش درج می‌کنند اما هندبال همیشه غایب است. “

هندبالیست بااخلاق همچنین درباره اشتاد سازه می‌گوید: “ما فصل خوب و بی حاشیه‌ای داشتیم. تمام تیم به هم کمک کردند و حریفان ما هم با تمام قوا برابر ما ظاهر می‌شدند و انگیزه داشتند ما را متوقف کنند. از حضور در این تیم لذت بردم. به طور قلبی، دوست دارم تیم هدف پویان جوان احیا شود و دوباره برای این تیم بازی کنم. من از این تیم به هندبال ایران معرفی شدم و همه دوست دارند به جایی برگردند که به آن تعلق دارند اما متاسفانه این در حال حاضر امکانپذیر نیست و در قم از این تیم حمایت لازم نمی‌شود. “

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی *انتشار ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت: ۰۴:۰۹

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.