22

سال پرماجرای هانیه محتشمی پور ؛ 14 محبوب

  • کد خبر : 44891
  • 17 اردیبهشت 1399 - 17:58
سال پرماجرای هانیه محتشمی پور ؛ 14 محبوب

هانیه محتشمی پور ۲۴ ساله و ساکن تبریز است. از سال ۹۴ بود که با شهرداری تبریز قدم به لیگ گذاشت، سپس به دانشگاه آزاد و سپس آبنوس پیوست و در ادامه به نامی نو ملحق شد و در نهایت به پیکان آمد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : هانیه محتشمی پور ملی پوش والیبال سال پرماجرایی را پشت سر گذاشت. حضور در مسابقات انتخابی المپیک همراه با تیم ملی و تجربه فصلی متفاوت با پیکان در لیگ نیمه تمام ۹۸ بخش عمده زندگی والیبالی هانیه را ساخت.

هانیه ۲۴ ساله و ساکن تبریز است. از سال ۹۴ بود که با شهرداری تبریز قدم به لیگ گذاشت، سپس به دانشگاه آزاد و سپس آبنوس پیوست و در ادامه به نامی نو ملحق شد و در نهایت به پیکان آمد.

البته که او موفقیت بزرگ سالش را یک موفقیت غیر والیبالی می‌داند زمانی که در کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شده و این موفقیت علمی را دستاورد بزرگ و افتخار آمیزش عنوان می‌کند.

هانیه، بخشی از تیم ملی بزرگسالان بود که قرار بود در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی شرکت کند اما پس از قهرمانی در تورنمنت کرواسی و در بازگشت به ایران، جواد مهرگان روی نام او قلم قرمز کشید و او را به سئول نبرد. مسابقاتی که پیش بینی‌ها حاکی از موفقیت تیم ملی در خاک کره داشت اما در عمل اوضاع باب میل تیم ملی پیش نرفت و نتیجه در کره، دلچسب نبود.

هانیه در لیگ ۹۸ در پیکان حضور داشت. تیم میترا شعبانیان بر خلاف سال‌های گذشته به عنوان یک تیم مدعی بسته نشده بود و این، بار بیشتری روی شانه‌های هانیه محتشمی پور و باتجربه ترها قرار می‌داد. هانیه می‌گوید: “باعث افتخار من بود که در کنار این تیم جوان و باانگیزه باشم. تجربه پیکان ۹۸ آموزه‌های جدیدی را به والیبال من اضافه کنم. لیگ زمانی تعطیل شد که در حال پیشرفت بودیم اما کرونا همه چیز را متوقف کرد. “

لیگ ۹۸ در میانه راه به دلیل حضور تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک وارد تعطیلی نسبی شد. سیاست فدراسیون والیبال اعزام تیمی جوان به این مسابقات بود و از سوی دیگر دیگر جواد مهرگان در راس تیم ملی قرار نداشت.

میترا شعبانیان هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت و از هانیه دعوت کرد به تیم ملحق شود. هانیه در این رقابت‌ها درخشید و حاصل درخشش او قرار گرفتن در جمع بهترین مدافعان تورنمنت بود.

او در این باره می‌گوید:” نتیجه ما در انتخابی المپیک در ظاهر نتیجه جالبی نبود اما دستاوردهای زیادی برای تیم ملی داشت. بازیکنان جوان ما در جمع برترین‌های این مسابقات قرار گرفتند با وجود اینکه تیم بسیار جوانی داشتیم نتایج ما نزدیک به تیم ملی بزرگسالان بود. این نشان می‌دهد والیبال ما می‌تواند آینده روشنی داشته باشد.”

هانیه محتشمی پور در مورد نظرات مائده برهانی و مهسا صابری در مورد اینکه والیبال ایران در آینده با خلا بازیکن در تیم ملی مواجه می‌شود گفت: ” داشته‌های فعلی قطعاً کافی نیست اما قطعاً کم هم نیست. در انتخابی المپیک، بازیکنان جوان ما جسارت خود را نشان دادند. اگر همین مسیری را که طی سال ها طی کرده ایم ادامه دهیم نتایج همان خواهد بود که امروز هست. اما اگر روند تغییر یابد چرا باید ناامید باشیم؟ “

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی *انتشار ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت: ۱۷:۳۲

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.