20

تمرین تکتم دستار بندان در بام مشهد | نیم نگاه رکورددار 800 متر به توکیو

  • کد خبر : 44946
  • 20 اردیبهشت 1399 - 11:32
تمرین تکتم دستار بندان در بام مشهد | نیم نگاه رکورددار 800 متر به توکیو

مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا در قطر که سال گذشته برگزار شد برای تیم ملی ایران با حضور چهره‌های تازه وارد و خوش آتیه همراه بود. جوان‌ترین عضو تیم ایران در این مسابقات یک دونده مشهدی بود : تکتم دستاربندان

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : مشهدی‌ها اگر این روزها سری به بام مشهد و کوهستان پارک خورشید بزنند احتمالاً این شانس را پیدا می‌کنند که سریع‌ترین دختر ماده ۸۰۰ متر ایران را از نزدیک ببینند. در روزهای دوری از پیست، او تمریناتش را در این فضا که بهترین نقطه ممکن در شرایط محدود کنونی است دنبال می‌کند.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا در قطر که سال گذشته برگزار شد برای تیم ملی ایران با حضور چهره‌های تازه وارد و خوش آتیه همراه بود. جوان‌ترین عضو تیم ایران در این مسابقات یک دونده مشهدی بود. تکتم دستاربندان پس از سپری کردن فصلی فوق العاده در ۸۰۰ متر فیکس تیم ملی شد.

پیش از اینکه به قطر برود در مسابقات بزرگسالان کشور قهرمان شد و رکورد ۸۰۰ متر ایران را شکست. این رکورد شکنی را در قطر و مسابقات قهرمانی آسیا را تکرار کرد. او سهمیه حضور در مسابقات جوانان آسیا در تایلند را نیز به دست آورده بود.

اگر کرونا به جهان حمله نمی‌کرد او در آغاز سال ۹۹ در این رقابت‌ها شرکت می‌کرد. تکتم می‌گوید: “به دلیل شیوع کرونا همه مسابقات معوقه شده و من هم تمریناتم را به دلیل تعطیلی پیست‌های شهر مشهد در جاده در حال ساخت نزدیک خانه دنبال می‌کردم و اخیراً در کوهستان پارک خورشید تمرین می‌کنم.”

روی جوان اول ۸۰۰ متر ایران برای حضور در المپیک توکیو حسابی باز نشده است اما تکتم عقیده دارد تعویق المپیک شاید یک فرصت برای او باشد: “با توجه به اتفاقات بوجود اومده و تعویق المپیک بار دیگر از فدراسیون دو و میدانی خواهش می‌کنم که مقدمات یک اردو را برایم فراهم کنند. این را در خودم می بینم که رکوردم را ارتقا دهم. کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست.”

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی *انتشار ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت: ۱۰:۱۳

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.