16

الهام فرهمند: درست در جایی که نباید، لغزیدیم

  • کد خبر : 44948
  • 20 اردیبهشت 1399 - 11:50
الهام فرهمند: درست در جایی که نباید، لغزیدیم

الهام فرهمند می گوید: “در مورد فصل آینده هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و باید ببینیم شرایط پایان این فصل چطور پیش می‌رود. برای لیگ ۹۹ تصمیمی می‌گیرم که هم به زندگی شخصی ام آسیب وارد نشود و هم فوتبالم را ادامه بدهم. “

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : الهام فرهمند کاپیتان سابق سپاهان در لیگ برتر فوتبال فصل گذشته از این تیم جدا شد و به تیم وچان کردستان پیوست. وچان در فصلی موفق در رده دوم جدول لیگ نیمه تمام قرار گرفت و به نظر می رسد در صورت ادامه لیگ نیز با همین رتبه به کار خود پایان خواهد داد.

فرهمند درباره تعطیلی اجباری و آن چه در این ایام انجام می دهد گفت: “در حال حاضر برنامه‌ای که باشگاه وچان به ما داده است برنامه تمرین با کش و تقویت عضلات است تا عضلات تحلیل نرود اما امکان انجام برنامه هوازی برایم وجود ندارد به این دلیل که در شهرهای بزرگ و صنعتی، فضا برای دویدن کمتر در دسترس است. تمرینات تقویتی به تنهایی شرایط مناسبی را برای آماده سازی رقم نمی‌زند و از نظر عضلانی تحلیل زیادی نرفته باشد اما توان هوازی مشکلاتی وجود دارد و بدن من به شخصه حدود ۴۰ درصد آمادگی دارد.”

آیا لیگ باید نیمه تمام به پایان برسد؟ نظر هافبک اصفهانی وچان این است: “پایان لیگ در همین وضعیت در صورتی که تیم‌ها بپذیرند مسابقات با همین وضعیت جدول پایان یابد منطقی است و بازی‌های باقی مانده احتمالاً تغییر چندانی در شرایط جدولی کنونی ایجاد نمی‌کند. ممکن است برخی باشگاه‌ها درخواست داشته باشند که نتایج این فصل کان لم یکن تلقی شود. این به نظر من منطقی نیست و برگزاری ادامه مسابقات از اینکه لیگ حاضر، نادیده گرفته شود بهتر است.”

وچان به واسطه شکست خانگی برابر تیم های شهرداری بم و شهرداری سیرجان از قهرمانی دور شد گرچه نایب قهرمانی برای آن ها رتبه بدی نیست. الهام فرهمند در این باره می گوید: “می‌توانستیم با وچان به قهرمانی فکر کنیم. درست در جایی که نباید، لغزیدیم و فرصت قهرمانی از دست رفت. با این حال سال ۹۸ برای من سال خوبی بود. بازی در کنار هم تیمی‌های جدیدی را تجربه کردم. از کار کردن کنار سمیه شهبازی و شرمین رحمتی و حضور در جو صمیمی و دوست داشتنی کردستان لذت بردم.”

الهام قرار است در وچان بماند؟ به نظر می رسد اظهار نظر در این باره زود است. الهام می گوید: “در مورد فصل آینده هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و باید ببینیم شرایط پایان این فصل چطور پیش می‌رود. برای لیگ ۹۹ تصمیمی می‌گیرم که هم به زندگی شخصی ام آسیب وارد نشود و هم فوتبالم را ادامه بدهم. “

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی *انتشار ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت :۱۱:۰۳

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.