13

فاطمه نورملکی : فتح صدر البرز همچنان برای قهرمانی مصمم است

  • کد خبر : 44970
  • 20 اردیبهشت 1399 - 12:43
فاطمه نورملکی : فتح صدر البرز همچنان برای قهرمانی مصمم است

فاطمه نورملکی سرمربی تیم تکواندوی فتح صدر البرز تاکید کرده تیمش همچنان برای کسب قهرمانی لیگ تکواندو که نیمه تمام مانده مصمم است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : لیگ تکواندو یکی از لیگ‌هایی بود که کرونا اجازه پایان گرفتن آن را نداد. در مرحله دوم و پایانی لیگ تکواندو ۳ تیم شانس قهرمانی دارند و فتح صدر البرز با بازیکنان شاخص خود بیشترین انگیزه را برای قهرمانی و پایان دادن به موفقیت های پی در پی لوازم خانگی کن در کسب جام، دارد.

فاطمه نورملکی سرمربی فتح صدر البرز در مورد نیمه تمام ماندن لیگ می‌گوید: “کادر فنی فتح صدر البرز با برنامه ریزی بعمل آمده و ارتباطات مجازی تمرینات اعضای تیم را دنبال می کند، کما اینکه ۵۰ درصد اعضای تیم، ملی پوش هستند و از طریق مربیان ملی نیز تمرینات آنها پیگیری می‌شود. “

آیا این تعطیلی باعث نشده فتح صدر البرز انگیزه خود برای کسب جام را از دست بدهد؟ نورملکی در پاسخ به این سوال می‌گوید: “ما منتظر اعلام نظر ستاد مقابله با کرونا برای از سر گیری مسابقات ورزشی هستیم. شرایط برای تمام تیم‌ها یکسان است و به محض عادی شدن اوضاع مصمم هستیم با قدرت پیش برویم و قهرمان شویم. “

سرمربی تیم فتح صدر البرز همچنین عنوان کرد: “فتح صدر تمایل خود را جهت شرکت در مسابقات بین المللی جام فجر به همراه تمام اعضای تیم اعلام کرده و این پیشنهاد مورد استقبال فدراسیون قرار گرفت که متأسفانه موضوع کرونا مسابقات را لغو کرد. ما منتظر اعلام جدید زمان برگزاری آن هستیم و علاوه بر ادامه لیگ در این مسابقات نیز با نام فتح صدر البرز حضور خواهیم داشت.”

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی *انتشار ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت ۱۲:۲۱

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.