ندا شهسواری : تعویق المپیک اتفاق خوبی بود | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17

ندا شهسواری : تعویق المپیک اتفاق خوبی بود

  • کد خبر : 45192
  • 29 اردیبهشت 1399 - 13:33
ندا شهسواری : تعویق المپیک اتفاق خوبی بود

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان به نقل از فارس : ندا شهسواری ملی پوش تنیس روی میز بانوان گفت: تعویق مسابقات المپیک 2020 اتفاق خوبی بود، چون فرصت بیشتری برای آماده سازی داریم. ندا شهسواری در مورد اینکه روزهای کرونایی را چگونه سپری می‌کند، اظهار داشت: من مانند گذشته در خانه تمرین می‌کنم و مشکلی […]

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان به نقل از فارس : ندا شهسواری ملی پوش تنیس روی میز بانوان گفت: تعویق مسابقات المپیک 2020 اتفاق خوبی بود، چون فرصت بیشتری برای آماده سازی داریم.

ندا شهسواری در مورد اینکه روزهای کرونایی را چگونه سپری می‌کند، اظهار داشت: من مانند گذشته در خانه تمرین می‌کنم و مشکلی در تمریناتم به وجود نیامده است. قبل از کرونا هم در خانه کار می‌کنم و الان هم به همین شکل است. البته بیشتر بازیکنان تنیس روی میز این شرایط را دارند.

وی در مورد اینکه آیا دلش برای مسابقات و اردوها تنگ شده است یا خیر، گفت: دلم تنگ شده است، اما در این شرایط دور باشیم بهتر است. خود من در این تنها فقط برای کارهای ضروری بیرون می‌روم و مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنم.

نفر اول تنیس روی میز بانوان در مورد ادامه لیگ بانوان گفت: بخشی از مسابقات لیگ باقیمانده است و مشخص هم نیست چه مانی برگزار شود. به هرحال باید شرایط مناسبی باید باشد، چون همه بازیکنان باید از شهرهای مختلف به تهران بیایند و بازی کنند. در مجموع موافق نیستم که در این شرایط برگزار شود.

وی در مورد اینکه اگر برگزار نشود وضعیت قراردادهایتان چگونه می‌شود، گفت: ما تاکنون 60 درصد از قرادادهایمان را دریافت کرده‌ایم، اما نمی‌دانیم برای ادامه لیگ چه اتفاقی می‌افتد .

ملی پوش تنیس روی میز که در المپیک 2016 نماینده کشورمان در مورد تعویق المپیک 2020 گفت: به نظر من خوب شد که به تعویق افتاد، چون زمان بیشتری برای آماده سازی خواهیم داشت. یک بازیکن هرچقدر هم تمرین کند، باز هم از خودش راضی نیست.

وی در مورد اینکه رقابت در آسیای میانه برای کسب سهمیه المپیک هم سخت شده است، تاکید کرد: بله همینطور است. قبلا قزاقستان یک بازیکن مطرح داشت، اما الان 3،‌4 بازیکن این تیم سطح خوبی پیدا کرده‌اند.

اطلاعات خبر :* نویسنده:نامشخص * تنظیم کننده:نیما اکرمی * منبع : فارس  * انتشار ۲۹ اردیبهشت _ ۱۳:۲۵

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=45192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.