فریناز طائرپور: دغدغه ما سلامت بازیکنان است نه فینال | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13
نظرات سرمربی تیم بسکتبال گروه بهمن

فریناز طائرپور: دغدغه ما سلامت بازیکنان است نه فینال

  • کد خبر : 45220
  • 31 اردیبهشت 1399 - 23:44
فریناز طائرپور: دغدغه ما سلامت بازیکنان است نه فینال

فریناز طائر پور سرمربی تیم بسکتبال گروه بهمن گفت : منتظر هستیم تا فدراسیون بسکتبال اعلام کند بازی فینال لیگ برتر بین بانوان شهر گرگان و بانوان بهمن که قرار بود در تهران برگزار اصلا برگزار می‌ شود یا خیر گرچه دغدغه ما سلامت بازیکنان است نه فینال .

 فریناز طائرپور در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران  با ابراز نگرانی های خود بابت این برگزاری دیدار نهایی لیگ برتر بسکتبال گفت :نگرانی من برگزاری این بازی نیست بلکه سلامت بازیکنان است از که دو وجه مهم ست یکی اینکه کرونا هنوز وجود دارد و اگر یک بازیکن درگیر شود ممکن خانواده و یا خانواده هایی درگیر بشوند و مورد دوم اینکه چه بازیکنای ما و چه بازیکنان تیم بانوان شهر گرگان از نظر بدنی در شرایط  مسابقه و تمرین نیستند.

او ادامه داد: حضور بازیکنان دو تیم در فینال با توجه به این که مدت ها از تمرین دوره بوده اند خطر مصدومیت و پارگی رباط آنها را دوچندان می کند و ممکن است آن ها یک فصل را از دست بدهند و این نگرانی دوم من است .

سرمربی تیم گروه بهمن عنوان کرد: در رابطه با برگزاری دیدار دوم فینال ، از فدراسیون بسکتبال خواستیم زمانی که سالن ها باز شدند  به ما یک ماه فرصت تمرین بدهند و  فینال دوم بستکبال را اوایل تیرماه برگزار کنند. ظاهرا فدراسیون بسکتبال هم با این قضیه  مشکل ندارد.

طائرپور همچنین گفت: ما هم مثل تیم بانوان شهر گرگان مشکلی برای بازی نداریم و تابع نظر فدراسیون هستیم اما نگران سلامتی کسانی هستیم که درگیر این بازی می شوند حتی با وجود اینکه می این بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=45220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.