14

مهشید اشتری و آخرین فرصت برای المپیک جوانان : سفر به استرالیا

  • کد خبر : 4531
  • 25 اردیبهشت 1397 - 12:50
مهشید اشتری و آخرین فرصت برای المپیک جوانان : سفر به استرالیا

ستاره جوان تیم ملی تنیس روی میز ایران پس از رقابت های جهانی سوئد خود را آماده می کند تا در آخرین دور توزیع سهمیه المپیک جوانان آرژانتین ، موفق به کسب سهمیه شود. مسابقاتی که در استرالیا برگزار خواهد شد.

به گزارش IWSports  ؛  دختر مشهدی تیم ملی تنیس روی میز در ادامه هفته ها و ماه های سراسر تمرین و مسابقه ، ماموریت جدیدی پیش رو دارد : کسب سهمیه المپیک جوانان در استرالیا.

مهشید چندی قبل در مسابقات جهانی سوئد مسابقه داد و بخشی از بدنه تیم موفق ایران در این رقابت ها بود. اشتری که نفر اول رنکینگ اخیر ITTF در بین پینگ پنگ بازان دختر ایرانی است در گفتگو با IWSports درباره مسابقات جهانی صحبت کرده :

توقع صعود به دسته اول را نداشتیم

پیش از این هم تجربه مسابقات جهانی را در آلمان داشتم و امسال در مسابقات جهانی سطح 2 جهان در سوئد ، برای اولین بار در این سطح رقابت می کردم. این تجربه جدیدی برای من بود.

در سوئد توقع نتایج خوبی داشتیم اما نه در حد صعود به دسته یک . انتظارمان این بود که بتوانیم در دسته دوم باقی  بمانیم و به این هدف هم رسیدیم و حتی جایگاه تیم هم ارتقا پیدا کرد.

از عملکرد خودم راضی بودم اما نظر مربی و مسئولان فدراسیون شرط است. حریفان بسیار دشواری داشتم. تیم های اسپانیا و پرتوریکو بازیکنان زیر رنکینگ 50 داشتند. فکر می کنم بازی با حریف پرتوریکویی و نفر 37 جهان سخت ترین بازی من بود.

قرار گرفتن در صدر رنکینگ

سال های سال ، ندا شهسواری رنکینگ اول ایران را داشت و در رنکینگ اخیر ، من در صدر رنکینگ قرار گرفته ام البته در کل رنکینگ ما نسبت به قبل سقوط داشته است. این سقوط در رنکینگ بر اساس قوانینی است که فدراسیون جهانی تنیس روی میز در مورد نحوه رتبه بندی بازیکنان لحاظ می کند و الزاما به معنای این نیست که یک نفر از دیگری به شکل محسوسی برتر است.

سفر به استرالیا برای بلیت بوئنوس آیرس

پیش از این یک دور از مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان در تونس را پشت سر گذاشته ام و در آخرین فرصت برای المپیک جوانان باید به استرالیا بروم. البته یک دور دیگر از مسابقات کسب سهمیه در تایلند برگزار شد که شیما صفایی نماینده ایران بود که متاسفانه نتوانست سهمیه بگیرد.

در آن زمان ، من در مسابقات جهانی سوئد حضور داشتم اما در آخرین دور انتخابی در استرالیا شرکت می کنم. المپیک جوانان پاییز در آرژانتین برگزار می شود و امیدوارم یک سهمیه برای ایران به دست بیاورم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.