کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان: می خواهیم در جاکارتا به آن چه که سال هاست می خواهیم، برسیم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
18

مرضیه عشقی و تغییرات محسوس در تیم ملی کبدی ؛ بازی دوستانه با کره

  • کد خبر : 4560
  • 26 اردیبهشت 1397 - 1:07
مرضیه عشقی و تغییرات محسوس در تیم ملی کبدی ؛ بازی دوستانه با کره

کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان ایران بعد از برگزاری هفتمین اردوی تیم ملی در جزیره کیش می گوید این فقط 50 درصد کار است و ما هنوز 3 ماه فرصت داریم که روند رو به رشد خودمان را ادامه بدهیم. عشقی از بازی تدارکاتی تیم ملی کبدی بانوان با کره جنوبی خبر داده است.

مرضیه عشقی در گفتگو با IWSports  بازیکن تیم ملی کبدی بانوان ایران درباره شرایط اردوی تیم ملی قبل از بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اظهار کرد: هفتمین اردوی تیم ملی در جزیره کیش برگزار شد و ما به تازگی به تهران برگشتیم تا روز پنج شنبه یک بازی تدارکاتی را برگزار کنیم. در نظر داریم این چنین بازی های تدارکاتی را با تیم های داخلی که از شرایط فیزیکی و فنی جزء برترین ها هستند برگزار کنیم تا تیم محک خوبی بخورد.

عشقی ادامه داد: کره جنوبی هم می خواهد به ایران بیاید و یک بازی تدارکاتی را هم با این تیم داشته باشیم. فکر می کنم این بازی خیلی فرصت خوبی باشد تا ما محک بین المللی هم بخوریم. این تیم قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد و از رقیبان اصلی ما محسوب می شود.

بازیکن تیم ملی کبدی بانوان ایران درباره تغییراتی که در تیم ملی رخ داده است، گفت: بعد از بازی های قهرمانی آسیا در گرگان تغییر و تحولات فراوانی در تیم ملی و حتی مدیریت فدراسیون رخ داد. بعد از مسابقه های گرگان از زنان حمایت زیادی شد و حضور “شایلا جین” مربی خارجی تیم ملی تمدید شد. این بار او با قدرت بیشتری در تیم کار می کند و فکر می کنم تغییرات در تیم کاملا محسوس است.

او ادامه داد: بازیکنان از نظر فنی و تکنیک و تاکتیک به هند ، مهد کبدی خیلی نزدیک شده اند و احساس می کنم در سطح بالایی قرار گرفته ایم. متحد و یک دل شده ایم. و امیدواریم برای قهرمانی در بازی های آسیایی بجنگیم.

بازیکن تیم ملی کبدی بانوان گفت: اردوهای گذشته خیلی سنگین بود و واقعا سخت گذشت. کادرفنی و بدنساز تیم ملی کمک زیادی به بازیکنان کردند. البته باید بگویم که این فقط 50 درصد کار است و ما هنوز 3 ماه فرصت داریم که روند رو به رشد خودمان را ادامه بدهیم. می خواهیم در جاکارتا نتیجه خوبی بگیریم و به آن چه که سال هاست می خواهیم برسیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4560

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.