زهرا حاتم نژاد در ۳۰ سالگی: از همیشه آماده ترم! | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
19
مهاجم پالایش گاز ایلام خواستار پایان لیگ است

زهرا حاتم نژاد در ۳۰ سالگی: از همیشه آماده ترم!

  • کد خبر : 45656
  • 04 خرداد 1399 - 17:36
زهرا حاتم نژاد در ۳۰ سالگی: از همیشه آماده ترم!
لیگ برتر فوتبال زنان در سال‌های اخیر چهره‌های شاخصی داشته است. البته که آنها فرصت کمی برای دیده شدن داشته‌اند به ویژه آنها که در تیم قهرمان بازی نکرده‌اند. زهرا حاتم نژاد یکی از این بازیکنان است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : در غرب، زهرا حاتم نژاد چهره اول فوتبال دختران کرد ایران است. حداقل وفادارترین آنها به خانه. او همچنان به تیم شهرش پالاش گاز ایلام وفادار است. در شرایطی که نام زهرا قنبری، سارا قمی و اخیراً هاجر دباغی و سمیه خرمی به عنوان مهاجمان بیرحم فوتبال ایران در سال‌های اخیر مطرح بوده، عبور از نام زهرا حاتم نژاد غیر ممکن است.

در دورانی که فوتبال زنان در شبکه‌های اجتماعی کمی مطرح شد زهرا حاتم نژاد احتمالاً کمتر از سایرین از مزیت بودن در دید عموم بهره مند بوده است. اگر هیچ تصور قبلی از زهرا حاتم نژاد ندارید کافی است مهاجمی را تصور کنید چارچوب شناس، با آمار گل فوق العاده، در خدمت تیم و متعصب.

او در لیگ نیمه تمام ۹۸ پس از ۲ فصل دوری از تیم شهرش، پالایش گاز ایلام به این تیم بازگشت. تقریباً ۲ فصل با شکوه را در راهیاب ملل کردستان داشت. پالایش گاز در لیگ ۹۸ در شرایطی که کرونا در فاصله ۴ هفته به پایان، لیگ را متوقف کرد تیم پنجم جدول بود. تیمی که لیگ را خوب آغاز کرد و بهتر از همیشه بود.

ادامه لیگ به صلاح نیست

حاتم نژاد عقیده دارد با وقفه طولانی که اتفاق افتاده ادامه لیگ دیگر به صلاح نیست: “تیمی که ۳ ماه بازیکنانش را در اختیار داشته چطور می‌تواند به لیگ باز گردد؟ شاید بچه‌های غرب کشور از محیط باز و شرایط طبیعی بهتری برای تمرین در وضعیت کرونا، بهره مند باشند اما فوتبالیست‌های شهرهای بزرگ که در یک آپارتمان زندگی می‌کنند و برخی مجبور بوده‌اند روی پشت بام تمرین کنند

او ادامه داد: ” آن ها چطور می‌توانند به لیگ برگردند؟ از طرف دیگر، تیم‌ها در لیگ فوتبال زنان به اندازه کافی بازیکن ندارند و همه بازیکنان هم سطح و شرایط نزدیک به هم ندارند. از نظر مالی نیز، ۴ مسابقه دیگر به معنای هزینه‌های بیشتر برای باشگاه‌هایی است که مشکل مالی دارند.”

خداحافظی؟ هنوز کار دارم

او همیشه یک گلزن درجه یک بوده است. حتی در ۳۰ سالگی، او هر سال پخته‌تر و کامل‌تر می‌شود. می‌گوید: ” تا جان در بدن هست در خدمت فوتبال هستم. من عاشق فوتبال بازی کردن هستم و این کاری است که به آن عشق می ورزم. هر روز باانگیزه تر می‌شوم. به وضعیت بدنی و آمادگی ام واقف هستم و کنار گذاشتن فوتبال برای من خیلی زود است. برای آینده و کسب عنوان برترین گلزن لیگ برنامه دارم. می‌خواهم زمانی فوتبالم را به پایان برسانم که باز هم در اوج کارم به عنوان یک مهاجم باشم.”

او چهره‌ای وفادار به فوتبال غرب ایران به حساب می‌آید. حاتم نژاد درباره تیمش عنوان می‌کند: “در بازگشت به ایلام، حمایت خوبی از تیم شد و مسئولان دلسوزی در کنار این تیم بودند و این برای همه ما دلگرمی بود. امسال به تنهایی حدود ۴۰ میلیون تومان هزینه وسایل بدنسازی تیم ما شد.پالایش گاز ایلام تیمی است که به استثنای یک بازیکن ۱۴ ساله از تبریز، تمامی نفرات آن دختران کردزبان ایلام و اطراف آن هستند. در لیگ ۹۸ تا پیش از نیمه تمام ماندن لیگ در رده پنجم قرار گرفتیم و اگر این رتبه را نهایی تلقی کنیم تیم ما نسبت به لیگ ۹۷ که هفتم شد پیشرفت داشت. از اینکه در ایلام بازی کردم راضی بودم. ایلام شهر من است و از بازی کردن برای پالایش گاز ایلام لذت بردم.”

و این صحبت‌های پایانی زهرا حاتم نژاد است: ” از همه پرسنل دوست داشتنی و دلسوز پالایش گاز ایلام قدردانی می‌کنم. پالایش گاز ایلام شاید تنها ارگانی باشد که تا این حد پای فوتبال زنان ایستاده است. از هیئت فوتبال ایلام، مدیران عاملان قدیم و جدید، مربیان، بازیکنان و سرپرست تیم و همه کسانی که این تیم را درک می‌کنند و پشت آن هستند قدردانی می‌کنم. همه آنها سنگ تمام گذاشتند و این کار جمعی به موفقیت تیم در لیگ ۹۸ انجامید.”

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=45656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.