18
کرونا لیگ را نیمه تمام گذاشت

قهرمانی بارسلونا در لیگ فوتبال زنان اسپانیا

  • کد خبر : 45734
  • 05 خرداد 1399 - 22:19
قهرمانی بارسلونا در لیگ فوتبال زنان اسپانیا
فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد که رقابت های لیگ این فصل فوتبال بانوان مختومه اعلام شده است و باشگاه بارسلونا به عنوان قهرمان معرفی شد .

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : فدراسیون فوتبال اسپانیا تیم زنان بارسلونا را به عنوان قهرمان این فصل معرفی کرد .

لغو موقت مسابقات فوتبال در سراسر اروپا و مشکلاتی که ناشی از ویروس کرونا هستند باعث سردرگمی نهاد ها برای تصمیم گیری ادامه فصل شده است و در هفته های اخیر شاهد اخذ تصمیمات متفاوتی در کشور های مختلف از سوی فدراسیون آنها بوده ایم .

حال امروز فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد که رقابت های لیگ این فصل فوتبال بانوان مختومه اعلام شده است و باشگاه بارسلونا به عنوان قهرمان معرفی شد . رئیس باشگاه بارسلونا ، جوزپ بارتومئو با انتشار پیامی کسب عنوان قهرمانی را به تیم بانوان آیین باشگاه تبریک گفت .

لیگ برتر فوتبال بانوان اسپانیا با حضور ۱۶ تیم در ۳۰ دیدار ، پیگیری و قهرمان مشخص می شود اما امسال با توجه به اتفاقات رخ داده رقابت ها تا هفته ی ۲۱ برگزار شد . بارسلونا در فاصله ی ۹ هفته مانده به پایان فصل جاری با ۹ امتیاز برتری نسبت به تیم رده دومی اتلتیکو مادرید در صدر جدول قرار داشت و با توجه به این فاصله ، فدراسیون فوتبال اسپانیا حکم به قهرمانی این تیم در فصل جاری داد .

در ضمن دو تیم بارسلونا و اتلتیکو مادرید به عنوان نماینده اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا می باشند و دو تیم والنسیا و اسپانیا به لیگ پایین تر سقوط کردند . با توجه به پایان رسیدن لیگ جاری ، جنیفر هرموسو ، مارتا تورخن و ساندرو پانیوس از تیم بارسلونا به ترتیب به عنوان گلزن برتر ، پاس گل دهنده برتر ، بیشترین کلین شیت کننده لیگ معرفی شدند .

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=45734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.