15
آینده دو و میدانی آذربایجان غربی در ابهام

هاشم زاده: فهیمی به مجمع فدراسیون نرفت چون به کرونا مبتلا شده بود

  • کد خبر : 45819
  • 06 خرداد 1399 - 12:22
هاشم زاده: فهیمی به مجمع فدراسیون نرفت چون به کرونا مبتلا شده بود
مربی شاخص دو و میدانی زنان استان آذربایجان غربی نسبت به حواشی پیرامون انتخابات هیئت دو و میدانی این استان و تلاش برای ممانعت از حضور حسین فهیمی در مجمع انتخابات واکنش نشان داد.

زهرا هاشم زاده در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران اظهار داشت: انتخابات ریاست هیئت دو و میدانی استان آذربایجان غربی در پیش است اما ظاهراً قصد دارند مانع از ثبت نام حسین فهیمی به عنوان نامزد در مجمع شوند و دلایلی که در این باره مطرح شده را عجیب و غیر منطقی می دانم.

او ادامه داد: یکی از دلایلی که بیان شده این است که چرا فهیمی در مجمع انتخابات فدراسیون شرکت نکرده در حالی که ایشان در آن زمان به ویروس کرونا مبتلا شده بود و بعید می دانم سفر ایشان از ارومیه به تهران و شرکت در مجمع کاری عاقلانه بود.

مدال آور سابق هفتگانه زنان ایران گفت: عده‌ای نیز می‌گویند عملکرد او در دوره ۴ ساله اخیر منفی بوده در حالی که بعید می دانم کسی تا این اندازه به ورزشکاران استان اهمیت بدهد. در دوره ایشان سهند نوری مقام سوم آسیایی پرتاب چکش نوجوانان را کسب کرد و در بخش زنان تعداد دختران دو و میدانی کار به شدت افزایش پیدا کرد.

هاشم زاده همچنین با اشاره به اینکه مستندات برگزاری مسابقات و فعالیت‌های پرکار هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی موجود است اظهار داشت: قصد حمایت یک جانبه از ایشان یا شخص دیگر را ندارم بلکه موضوع، مصالح دو و میدانی است و کسی که کار می‌کند، تشویق می‌کند و انگیزه می‌دهد چرا باید مورد بی مهری قرار گیرد. اگر به عقب بازگشتیم چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

مربی دو و میدانی استان آذربایجان غربی همچنین گفت: تیم صحرانوردی زنان ما به جمع ۴ تیم برتر ایران رسیده است و در بخش پایه در حال رشد هستیم. پیشنهادم به منتقدان فهیمی این است که وضعیت کنونی را مطالعه کنند و آن را با گذشته مورد قیاس قرار دهند. تاکید می کنم که موضوع، شخص نیست بلکه باید آینده دو و میدانی را مد نظر قرار دهیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=45819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.