11
صحبت های سرمربی تیم ملی فوتسال درباره شروع لیگ

شهناز یاری: نمی دانم هدف از برگزاری پلی آف لیگ برتر چیست

  • کد خبر : 45831
  • 06 خرداد 1399 - 14:01
شهناز یاری: نمی دانم هدف از برگزاری پلی آف لیگ برتر چیست
شهناز یاری درباره ی شروع شدن لیگ برتر می گوید : رعایت پروتکل های بهداشتی برای لیگ بانوان سخت تر است و بنابراین باید دید هدف از برگزاری مسابقات پلی آف چیست.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : با اعلام سازمان لیگ رقابت های مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان تیر ماه برگزار خواهد شد و چهار تیم حاضر در این مسابقات می توانند از ۱۷ خرداد ماه تمرینات خود را آغاز کنند.

شهناز یاری درباره برگزاری مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: در شرایطی هستیم که این فرصت پیش آمده که با توجه به تعویق مسابقات جام ملت های آسیا می توانیم برای آماده سازی تیم ملی به خوبی از آن استفاده کنیم. برگزاری مرحله پلی آف معایب و محاسنی دارد که باید روی این مسئله با دقت نظر تصمیم گیری شود که مشکل خاصی برای تیم ملی به وجود نیاید.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران اظهار داشت: اگر قرار بر این است که پلی آف را برگزار کنیم این را باید مدنظر قرار دهیم که ملی پوشان در افت بدنی قرار دارند. شاید بازیکنان تمرینات انفرادی و بدنسازی را انجام داده باشند اما کار تیمی و توپی نداشته اند.

شهناز یاری تصریح کرد: این را در نظر داشته باشید که برگزاری مرحله پلی بالاترین مرحله لیگ است و تیم ها ۴ بازی حساس و پرفشار خواهند داشت. بنابراین اگر از نظر بدنی در شرایط ایده آل نباشند احتمال آسیب دیدگی بالا می رود. تعویق مسابقات جام ملت های آسیا فرصت بسیار خوبی برای استارت اردوهای تیم ملی و رفع آسیب دیدگی ملی پوشان بود و فکر می کنم برگزاری پلی آف ما را دچار مشکل خواهد کرد. باید دید هدف و تصمیم سازمان لیگ چیست.

وی در ادامه افزود: مصاحبه های سرمربیان و باشگاه های حاضر در مرحله پلی آف را دیدم. برخی از تیم ها موافق و برخی مخالف هستند. رعایت پروتکل های بهداشتی برای لیگ بانوان سخت تر است و بنابراین باید دید هدف از برگزاری مسابقات پلی آف چیست. آیا این تضمین را می دهند که مشکلی برای بازیکنان پیش نیاید.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این شرایط هر چه زودتر به بهترین وجه ممکن ریشه کن شود. این بیماری مانند آنفلولانزا هاو سرماخوردگی با ما خواهد ماند. پس بهتر است زندگی را تعطیل نکنیم و راه های پیشگیری و بهداشت فردی را آموزش ببینیم تا بتوانیم به شرایط زندگی عادی بازگردیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=45831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.