15
برنامه ریزی فدراسیون والیبال برای لیگ جدید

چه تیم هایی در لیگ والیبال 99 غایب هستند؟

  • کد خبر : 45896
  • 07 خرداد 1399 - 17:47
چه تیم هایی در لیگ والیبال 99 غایب هستند؟
فدراسیون والیبال قصد دارد بلافاصله پس از عبور از بحران کرونا لیگ‌های برتر و دسته یک مردان و زنان را برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران؛ تیم‌های متقاضی حضور در لیگ برتر باید ابتدا نسبت به تسویه حساب با بازیکنان و کادر خود اقدام و سپس به ثبت نام در لیگ مبادرت ورزند. در این شرایط این سوال مطرح است که از میان تیم‌های حاضر در لیگ ۹۸ کدام تیم‌ها در لیگ ۹۹ حضور خواهند داشت.

لیگ والیبال ۹۸ با شرکت ۹ تیم برگزار شد و اغلب تیم‌های حاضر در لیگ ۹۸ به احتمال فراوان در لیگ ۹۹ نیز شرکت خواهند داشت. تیم قعرنشین اطلس تیمی است که پیش بینی می‌شود با توجه به شرایط موجود در لیگ ۹۹ شرکت نکند.

هولدینگ اطلس همه بازی‌های فصل ۹۸ را باخت و شنیده‌ها حاکی از این است که اطلس دیگر در لیگ والیبال زنان شرکت نمی‌کند. افق قم نیز که قرار است در لیگ برتر مردان ۹۸ شرکت داشته باشد ممکن است تیم زنان خود را برای کاهش هزینه‌ها فدای تیم مردان کند.

به همین دلیل در مورد حضور افق قم در لیگ جدید نمی‌توان پیش بینی مطلقی داشت. ۷ تیم دیگر حاضر در لیگ ۹۸ جملگی شانس زیادی برای تداوم حضور در لیگ ۹۹ دارند و اگر قرار باشد تیمی از لیگ انصراف دهد ممکن است این تیم ستارگان فارس باشد.

سایر تیم‌ها مشکل مالی جدی برای تداوم حضور ندارند. در عین حال مشکلات اقتصادی در ایران ادامه دارد و این موضوع بر لیگ ۹۹ سایه خواهد افکند. بعید است در دستمزد بازیکنان تغییری صورت گیرد و اگر انصرافی در کار باشد به طور مستقیم به مشکلات مالی باشگاه‌ها مرتبط خواهد بود. مشکلی که تازه نیست اما عمیق تر از گذشته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=45896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.