15
نجمه خدمتی امیدوار برای بازگشت اردوها

نجمه خدمتی : امیدوارم اردوها زودتر آغاز شود

  • کد خبر : 45958
  • 10 خرداد 1399 - 14:38
نجمه خدمتی : امیدوارم اردوها زودتر آغاز شود
نجمه خدمتی در خصوص آغاز اردوها می گوید : نمی‌دانم چه زمانی اما قرار است به زودی اردوها برگزار شود. واقعا دلم برای اردوها تنگ شده است اما این تعطیلی سبب شد بیشتر در کنار خانواده‌ام باشم.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران / نجمه خدمتی ملی‌پوش تیراندازی گفت: در اردوها با کمبود فشنگ و امکانات مواجهیم اما به دلیل علاقه‌ای که به این رشته داریم خسته نمی‌شویم.

نجمه خدمتی در مورد روند تمرینی خود با توجه به مجوز بازگشایی رشته‌های انفرادی گفت: از ابتدای اسفند در قرنطینه خانگی هستیم و به صورت آنلاین و زیر نظر مربی مان الهام هاشمی تمرینات را ادامه می‌دهیم. نسبت به اینکه تمرینات غیر حضوری است اما خوب پیش می‌رود چون با برنامه‌ریزی و دقیق است. تمرینات به صورت همزمان و آنلاین در اسکایپ انجام می‌شود و تصویری می‌توانیم عملکردمان را به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی گفت: حرف از آغاز اردوها هست اما هنوز زمان آن مشخص نیست. نمی‌دانم چه زمانی اما قرار است به زودی اردوها برگزار شود. واقعا دلم برای اردوها تنگ شده است اما این تعطیلی سبب شد بیشتر در کنار خانواده‌ام باشم. ۱۳ سال است که تیراندازی می‌کنم و از سال ۸۹ نیز عضو تیم ملی شدم، خیلی از خانواده دور بودم. این سه ماه سبب شد که بیشتر کنار خانواده باشم و کمی رفع دلتنگی شود. دلتنگ تمرینات و اردوها هم شده‌ام و امیدوارم هر چه زودتر شرایط بهتر شود و بتوانیم اردوها را آغاز و سطح آمادگیمان را بالا ببریم.

نجمه خدمتی افزود: امیدوارم به زودی تمرینات خانگی برای رشته‌های ما که انفرادی است تمام شود. در رشته ما هیچ تماسی وجود ندارد و شرایط نسبت به بسیاری از رشته های ورزشی بهتر است. امیدوارم زودتر اردوهای ما از سر گرفته شود و بتوانیم به سطح آمادگی بالایی برسیم.

ملی‌پوش تیراندازی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود برگزاری اردوها سبب خستگی ملی پوشان است گفت: اینطور نیست. چون با علاقه پیش می‌رویم در اردوها هیچ خستگی نداریم. در اردوها با کمبود امکانات و فشنگ مواجهیم اما به سبب علاقه ای که به این رشته داریم و همچنین به خاطر بالا بردن پرچم ایران خسته نمی‌شویم. همیشه با قدرت در مسابقات و اردوها حضور داشتیم و این‌ها به سبب دعای خیر مردم بوده است.

خدمتی در خصوص برگزار نشدن مسابقات جهانی گفت: اگر مسابقات کلا برگزار نشود در روند آماده‌سازی تاثیری نخواهد داشت، چون مشکل برای همه جهان است. اما اگر برگزار شود و ما اعزام نشویم ۱۰۰ درصد رقبا قوی‌تر خواهند شد. تیراندازی نیاز به کسب تجربه دارد و اگر ما در مسابقات شرکت نکنیم شرایط برایمان سخت تر می‌شود. امیدوارم که هر چه زودتر مسابقات و همچنین اردوهایمان به روال قبل برگردد. در حال حاضر رقبای ما در برخی از کشورها مثل ما اردوهای غیر حضوری دارند اما برخی از رقبای ما هم اردوهایشان را از سر گرفته‌اند.

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی اینچئون در پاسخ به این سوال که اگر المپیک لغو شود چه برنامه‌ای خواهد داشت گفت: امیدوارم المپیک برگزار شود. سال‌ها قبل، المپیک به خاطر جنگ‌های جهانی لغو شده اما فکر نمی‌کنم قدرت ویروس کرونا اندازه جنگ‌ جهانی زیاد باشد که المپیک لغو شود. ان شاءالله برگزار می‌شود و ما هم با قدرت در آن حاضر می‌شویم. در حال حاضر هم تلاش خود را می‌کنیم و امیدوار هستیم. بعد از المپیک هم برنامه‌های خود را ادامه می‌دهم و برای بهتر شدن تلاش می‌کنم تا بتوانم در المپیک ۲۰۲۴ نیز حضور داشته باشم.

نجمه خدمتی در خصوص پویش کمک به مردم که در این روزهای کرونایی راه‌اندازی کرده است گفت: چند ماه که به دلیل شیوع کرونا وقت آزادتری داشتم شرایطی را فراهم کردم که به سهم خودم و به عنوان عضو کوچکی از خانواده ورزش به نیازمندان کمک شود. تا امسال در هلال احمر بودم اما به دلیل وقت آزادتری که به دلیل تعویق المپیک فراهم شد بیشتر بیرجند ماندم و پویشی راه‌اندازی کردم تا با کمک دوستانم بتوانیم به بخشی از مردم کمک کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=45958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.