18

تمرین دختر مدال آور معلول در دامداری

  • کد خبر : 45985
  • 12 خرداد 1399 - 12:31
تمرین دختر مدال آور معلول در دامداری
 دختر ملی‌پوش معلول لرستانی که نشان نقره پرتاب وزنه کلاس ۳۴ F بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را کسب کرده، می‌گوید: در دامداری خودشان تمرین می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران؛ فرشته مرادی‌ مقدم اظهار کرد: پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا و به‌علت آسیب‌دیدگی عضله سینه حدود یک‌سال تمرین نداشتم و به همین علت کار سختی برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ داشتم که با تعویق این رقابت‌ها فرصت خوبی برای کسب سهمیه دارم.

وی یادآور شد: در پرتاب وزنه و نیزه بازی‌های پاراآسیایی شرکت کردم اما به‌علت آسیب‌دیدگی قصد دارم پارالمپیک فقط در وزنه شرکت کنم.

مرادی‌مقدم در پاسخ به پرسشی که در ایام کرونایی چطور تمرین می‌کند؟ گفت: تمرین‌های بدنسازی را در خانه و تمرین‌های پرتابی را در دامداری خودمان انجام می‌دهم.

این ورزشکار لرستانی اضافه کرد: دامداری در شهرستان چگنی قرار دارد و منزل ما در خرم‌آباد است و برای اینکه به آمادگی برسم، مجبورم این شرایط را تحمل و تمرین‌هایم را به‌طور جد دنبال کنم.

وی با اشاره به اینکه سهمیه پارالمپیک توکیو را هنوز کسب نکرده، افزود: باتوجه به شرایط از رکوردهای تمرینی راضی هستم و اگر قرار باشد پارالمپیک برگزار شود، می‌توانم سهمیه را کسب کنم.

مرادی‌مقدم گفت: از لحاظ بدنی هیچ‌گونه مشکلی برای تمرین ندارم و تمام تلاشم را به‌کار می‌گیرم که ابتدا سهمیه و سپس مدال پارالمپیک را به‌دست بیاورم.

مرادی‌مقدم در نخستین حضورش در بازی‌های پاراآسیایی نشان نقره پرتاب وزنه را کسب کرد و در نیزه ششم شد.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=45985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.