18
چه در کرونا و چه در صورت تعویق

سمیرا زرگری: تمرینات اسکی بازان تحت هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود

  • کد خبر : 45989
  • 12 خرداد 1399 - 16:10
سمیرا زرگری: تمرینات اسکی بازان تحت هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود
سمیرا زرگری سرمربی تیم ملی اسکی زنان تاکید کرد تمرینات اسکی بازان تحت هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود.

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان ایران به پیگیری تمرینات اسکی‌بازان در شرایط تعطیلی پیست‌ها اشاره کرد و گفت: تمرینات تیم ملی بانوان تا آخرین روز فعالیت پیست‌ها، برقرار بود اما آنها بعد از شیوع کرونا و شروع قرنطینه کامل که چند روز قبل از عید بود استراحت کردند که تا بعد از عید ادامه داشت. در ادامه و از اوایل اردیبهشت از طریق ویدئو کنفرانس با خیلی از ورزشکاران در ارتباط هستم و تمرینات بدنسازی خیلی از آنها از این طریق برقرار است و حتی بیشتر از قبل هم شده و حس می‌کنم که انگیزه بیشتری گرفته‌اند. امیدوارم زودتر این بیماری به پایان برسد.

او در مورد احتمال تعویق مسابقات اسکی بیان کرد: احتمال دارد مسابقات قهرمانی جهان و دیگر مسابقات عقب بیفتد که این تا حدودی برایمان نگران کننده است. امیدوارم که با المپیک زمستانی ۲۰۲۲ در چین تداخل پیدا نکند اما هر تغییری که ایجاد شود باز هم تمریناتمان را ادامه می‌دهیم. در هر اتفاقی خیری هست و به هیچ وجه تمریناتمان قطع نمی‌شود. امیدوارم بتوانیم در فصل آینده که از پاییز شروع می‌شود، تمریناتمان را شروع کنیم و شیوع کرونا هم تا آن موقع متوقف شده باشد.

سرمربی تیم ملی اسکی بانوان در مورد گران بودن تجهیزات اسکی گفت: تجهیزات این رشته خیلی گران است اما فدراسیون در چند سال اخیر ورزشکاران را تجهیز کرده است، مخصوصا رسیدگی خوبی برای المپیک لوزان انجام شد و اردوها نیز خوب بودند. امیدوارم همین روال در سال‌های بعد ادامه داشته باشد.

او در ادامه افزود: اسکی ورزشی گران است اما راه‌هایی برای اجاره وسیله ایجاد کرده‌اند تا خانواده‌ها با قیمت پایین‌تر استفاده کنند. در هر صورت ورزش بسیار جذابی است و خانواده‌ها می‌توانند در هوای بسیار خوب ورزش کنند. امیدوارم همه بتوانند این ورزش را تجربه کنند اما برای ورزش قهرمانی بسیار پرهزینه است و با گران شدن نرخ ارز وضعیت هم بدتر شده است.

زرگری در پایان گفت: امیدوارم بودجه فدراسیون اسکی بیشتر شود و اهمیت بیشتری به این رشته بدهند. البته کمیته ملی المپیک در سال‌های اخیر خیلی کمک کرده است و امیدوارم که بتوانیم برای نونهالان، نوجوانان و حتی خردسالان هزینه‌های بیشتری صرف کنیم.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=45989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.