12

درخواست شهرداری بم : پاداش که نمی دهید ؛ لااقل تیم را به یک تورنمنت اعزام کنید!

  • کد خبر : 4602
  • 26 اردیبهشت 1397 - 19:39
درخواست شهرداری بم : پاداش که نمی دهید ؛ لااقل تیم را به یک تورنمنت اعزام کنید!

تیم فوتبال شهرداری بم در یک ماراتن جالب ، اسفند ماه 96 جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال زنان را بالای سر برد. اکنون مرضیه جعفری سرمربی تیم شهرداری بم می گوید قهرمان لیگ با هیچ ابزاری تشویق نمی شود و اعزام به یک تورنمنت ، می تواند حداقل عنصر انگیزشی برای تیم قهرمان باشد.

به گزارش IWSports ؛ شهرداری بم توانست بار دیگر در لیگ برتر فوتبال بانوان 96 قهرمان ایران شود. اکنون تیم فوتبال زنان شهرداری بم به یکی از شاخص های شناسایی بم تبدیل شده و این ، به لطف سرمایه گذاری هوشمندانه شهرداری بم روی فوتبال بانوان اتفاق افتاده است.

مرضیه جعفری سرمربی پرتلاش و خستگی ناپذیر شهرداری بم در گفتگو با IWSports از پرداخت مطالبات بازیکنان و البته انتظار شهرداری بم برای ارزش دهی به این قهرمانی سخن گفته:

شهرداری بم به کسی بدهکار نیست

تمامی مطالبات بازیکنان شهرداری بم بلافاصله پس از پایان لیگ برتر فوتبال بانوان در اسفند ماه پرداخت شد و حتی پاداش بازیکنان هم به آن ها داده شد به طوری که پیش از پایان سال ، شهرداری بم به هیچ یک از بازیکنان بدهی نداشت.

شهرداری بم یکی از تیم های خوش حساب ورزش ایران است و بازیکنان همواره از این خوش حسابی راضی بوده اند و در لیگ 96 نیز همین روند ، طی شد.

نه پاداش مالی هست و نه مسابقات قهرمانی آسیا

باشگاه شهرداری بم همچنان مایل به تیمداری در فوتبال بانوان است اما واقعیت این است که شهرداری بم بابت هزینه ای که می کند و جامی که می گیرد ، انتظارهایی دارد که این انتظارات ، نابجا نیست.

 بحث این است که تیم شهرداری بم هزینه کرده ، ماه ها درگیر مسابقات بود و در نهایت قهرمان شده و حالا سوال این است که فدراسیون فوتبال برای تیم قهرمان لیگ برتر خود می خواهد چه کاری انجام دهد؟

وقتی یک تیم قهرمان می شود معمولا پاداش مالی می گیرد و از امتیاز حضور به عنوان نماینده در مسابقات باشگاهی برون مرزی مثلا باشگاه های آسیا بهره مند می شود اما در فوتبال زنان ایران ، وقتی جام باشگاه های آسیا وجود ندارد و پاداش نقدی نیز در انتظار تیم قهرمان نیست ، یک تیم با چه انگیزه ای بعد از قهرمانی ، دوباره باید هزینه کند و آماده حضور در فصل بعدی مسابقات شود؟

اعزام به یک تورنمنت ؛ خواسته شهرداری بم

دیدگاه شهرداری بم در مورد فوتبال بانوان فراتر از این است که بخواهد با یک پاداش نقدی تصمیم به تیمداری بگیرد یا نگیرد. اما با یک اعزام برون مرزی به مسابقاتی مثلا 4 جانبه ، می توان انگیزه تیمداری را نه تنها در شهرداری بم ، که در بین سایر تیم هایی که هزینه می کنند تقویت کرد. این درخواست شهرداری بم است که درخواست زیادی هم نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4602

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.