15
نبود حمایتی برای تیم ملی والیبال

مهسا کدخدا: پشتوانه ای برای تیم ملی وجود ندارد

  • کد خبر : 46075
  • 14 خرداد 1399 - 18:06
مهسا کدخدا: پشتوانه ای برای تیم ملی وجود ندارد
کدخدا با اشاره به نداشتن پشتوانه تیم ملی تصریح کرد: بهترین تغییری که در لیگ ایران می‌تواند انجام شود بهتر شدن شرایط تیم‌های پایه است .

پایگاه خبری ورزش زنان ایران /   مهسا کدخدا لژیونر والیبال ایران در گفت گویی گفت : بهترین تغییری که در لیگ ایران می‌تواند انجام شود بهتر شدن شرایط تیم‌های پایه است .

مهسا کد خدا می گوید : سال گذشته در لیگ ترکیه بازی کردم و در حال حاضر به دلیل وضعیت موجود هیچ تیمی شرایط مناسبی ندارد و به همین دلیل هیچ باشگاهی برای عقد قرارداد با من صحبت نکرده است. فکر می‌کنم اکثر تیم‌ها به دلیل این شرایط دست نگه داشته و اقدامی نکرده‌اند.

وی درباره رقابت در لیگ ترکیه گفت: لیگ ترکیه خیلی خوب بود. تیم های زیادی رقابت کردند و به مراتب بازی‌های بیشتری انجام شد. کنار بازیکنان جدیدی مسابقه دادیم و تجربیات جدیدی کسب کردیم که به بالا رفتن سطح بازی من کمک کرد.

ملی‌پوش والیبال بانوان ایران با اشاره به شرایط حاکم بر ورزش جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا بیان کرد: اگر امسال مثل شرایط سال‌های گذشته بود اردوهای تیم ملی آغاز می‌شد و می‌توانستم به تیم ملی کمک کنم که متاسفانه با شیوع ویروس کرونا مسابقات ناتمام ماند و اردوها برگزار نشد.

وی که علاقمند است امسال هم در لیگ ترکیه مسابقه دهد، خاطرنشان کرد: دوست دارم امسال هم در لیگ ترکیه بازی کنم، اما به دلیل شرایط ویروس کرونا هنوز هیچ یک از تیم‌ها به من پیشنهادی نداده‌اند. سال گذشته مسابقات گروهی لیگ ترکیه به پایان رسید، اما مرحله پلی آف به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد.

کدخدا با اشاره به نداشتن پشتوانه تیم ملی تصریح کرد: بهترین تغییری که در لیگ ایران می‌تواند انجام شود بهتر شدن شرایط تیم‌های پایه است، چون تیم ملی بزرگسالان هیچ پشتوانه‌ای ندارد. یعنی اگر بازیکنان تیم ملی بزرگسالان کنار گذاشته شوند تیم ملی پشتوانه‌ای ندارد. بنابراین تنها تغییر این است که پایه تیم ملی قوی‌تر شود.

وی در پایان به شرایط تمرینی‌اش در شهر بیرجند اشاره کرد و افزود: من در استان بیرجند تمریناتم را در منزل انجام می‌دهم، چون باشگاه‌ها تازه بازگشایی شده‌اند و وضعیت خراسان جنوبی نیز سفید است، اما من جرات نکردم در باشگاه‌ها تمرین کنم و ترجیح می‌دهم در منزل تمرینات بدنسازی‌ام را انجام دهم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=46075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.