11

شرح حال دختران فوتسالیست برای آقای رئیس / آقای تاج ، با انحلال این تیم موافقید؟

  • کد خبر : 4625
  • 28 اردیبهشت 1397 - 17:22
شرح حال دختران فوتسالیست برای آقای رئیس / آقای تاج ، با انحلال این تیم موافقید؟

جامعه ورزش زنان کشور امروز تلاش می کند فدراسیون فوتبال را مجاب کند تا تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی جوانان را به المپیک جوانان در آرژانتین بفرستد. اتفاقی که اگر خلاف آن رخ دهد ممکن است تاثیری منفی بر جامعه فوتسال زنان ایران بگذارد.

آقای دکتر مهدی تاج ریاست محترم فدراسیون فوتبال ، قریب به دو سال است که شکل زندگیمان را بر حول محور قولی که شما داده بودید ترسیم کرده ایم درد مصدومیتها و دوری از خانواده مان را به جان خریدیم،کلاس های درسمان را یکی در میان برای حفظ آمادگی کامل در مسیر رسیدن به رویایمان غیبت کردیم آیا واقعا این است پاسخ زحماتمان؟متاسفانه این گونه اتفاقات سبب می شود تا احساس کنیم که یک معضل اجتماعی هستیم نه یک افتخارآفرین ملی.

آقای رئیس،متاسفانه چند روز قبل سرمربی تیم ملی جوانان پسران فوتسال ایران در مصاحبه ای اعلام کرده بودند که هدف تشکیل تیم دختران در راستای پشتوانه سازی تیم بزرگسالان بوده است و از بدو ایجاد این تیم قراری مبنی بر شرکت در مسابقات المپیک جوانان 2018 آرژانتین نبوده است اما آیا واقعا قرار بر این بوده است؟

اگر زمان به عقب برگردد همه چیز هویدا می شود که تیم ما از مرداد 1395 کار خود را به صورت اختصاصی برای مسابقات المپیک بوئنوس آیرس آغاز کرد اما تیم پسران ابتدا غربالگری میان بازیکنان 20 ساله تشکیل شد و در این میان سخنی از حضور در مسابقات المپیک برای پسران نبود.

پس از کسب عنوان قهرمانی و سهمیه مسابقات المپیک،از اوایل مرداد ماه 1396 کار خود را برای شرکت در مسابقات المپیک آغاز کردند و در مهرماه 1396 پس از پایان استعدادیابی ها و غربالگری ها برای جذب بازیکنان زیر 17 سال کار خود را به شکل رسمی برای شرکت در مسابقات المپیک استارت زدند.

حال قضاوت بماند برای شما که استحقاق کدام تیم بالاتر است؛تیمی که 22 ماه است متحد خود را برای شرکت در مسابقات المپیک 2018 آرژانتین آماده می کند یا تیمی که 7 ماه است در قالب شکلی رسمی خود را برای حضور در المپیک 2018 بوئنوس آیرس آرژانتین مهیا می کند؟

آقای تاج اگر قرار بر این باشد که هر دوره همین روال طی شود و دختران فوتسالیست در انتظار عدم کسب سهمیه توسط پسران فوتسالیست باشند بهتر است تا بی دلیل تمام زندگیشان را معطوف به حضور در مسابقات المپیک ننمایند و بی دلیل به رویاپردازی ها برای شرکت در مسابقات المپیک نپردازند؟

آقای تاج،ریاست محترم فدراسیون فوتبال تنها امیدمان به شماست تا در فرصت باقیمانده حضرتعالی به این ماجرا ورود نموده و با بررسی شایستگی ها و آمادگی های دو تیم،انتخاب اصلح را انجام دهید و مانع از سوزانده شدن رویاپردازی های یک نسل از ورزشکاران این مرز و بوم شوید.

#The_Olympic_is_a_futsal_womens_right

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4625

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.