نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال زنان لغو شدنی نیست | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
21
مس، مشهد، حفاری و سایپا در انتظار

نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال زنان لغو شدنی نیست

  • کد خبر : 46288
  • 19 خرداد 1399 - 5:24
نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال زنان لغو شدنی نیست
در شرایطی که مربیان تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال زنان در هفته‌های اخیر خواستار لغو ادامه این مسابقات شده بودند اما این رقابت‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران؛ موضع باشگاه‌های حاضر در نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال زنان با موضع مربیان آنها یکی نبود. بخشی از مربیان خواستار لغو بودند اما در جلسه اخیر، باشگاه‌ها اعلام کردند که مشکلی با ادامه کار ندارند.

چالش اصلی در زمینه برگزاری مسابقات، نگرانی بابت کرونا است که همچنان پای ورزش کشور را لنگ کرده است به خصوص در خوزستان که آمار شیوع بالا رفته و حفاری خوزستان نیز باید در خانه از سایپا پذیرایی کند، نگرانی‌ها بیشتر است.

با این وجود کمیته فوتسال عزم جدی دارد که هر طور شده ۲ بازی مرحله برگشت و سپس ۲ بازی فینال و رده بندی را به انجام برساند اما در مورد زمان آن، نمی‌توان نظر قطعی داد. کمیته فوتسال هم نمی‌خواهد خود را وارد بجران کند و به همین منظور منتظر است تا با چراغ سبز شهرهای میزبان اقدام به برگزاری نیمه نهایی نماید.

در نیمه نهایی حفاری باید در اهواز با سایپا بازی کند و بازی رفت را در تهران از این تیم برده است. هیئت خراسان رضوی نیز باید در رفسنجان با مس دیدار کند و بازی رفت در مشهد به تساوی انجامیده است.

علاوه بر موضوع شیوع کرونا، دردسر بزرگ دیگر برای این ۴ تیم این است که پس از ماه‌ها دوری از مسابقه و تمرین، بازیکنان باید به سطح آمادگی کافی برای حضور در این مرحله و بازی‌های سنگین برسند. بازیکنانی که از تمرین دور بوده‌اند، شرایط بازی را ندارند و خطر آسیب دیدگی آنها را تهدید می‌کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=46288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.