شهرداری شهر بابک قهرمان لیگ تنیس روی میز شد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16
اعلام ختم لیگ از سوی فدراسیون

شهرداری شهر بابک قهرمان لیگ تنیس روی میز شد

  • کد خبر : 46290
  • 19 خرداد 1399 - 7:26
شهرداری شهر بابک قهرمان لیگ تنیس روی میز شد
فدراسیون تنیس روی میز سرانجام تصمیم گرفت لیگ تنیس روی میز را پایان یافته تلقی کند و رای به قهرمانی تیم شهرداری شهر بابک، صدرنشین جدول مرحله اول این مسابقات دهد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران؛ لیگ تنیس روی میز زنان قرار بود تیرماه وارد مرحله نهایی خود شود و ۴ تیم راه یافته به این مرحله برای تعیین قهرمان رقابت کنند اما تصمیم فدراسیون حالا تغییر کرده است و لیگ از نظر فدراسیون پایان یافته است.

فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری مرحله نهایی برای بار دوم اقدام به بررسی شرایط موجود در زمینه شیوع کرونا و امکان برگزاری رقابت‌ها کرد و تصمیم گرفت لیگ را به پایان رسانده و شهرداری شهر بابک تیم بدون شکست مرحله اول را قهرمان اعلام کند.

بدین ترتیب تیم شهرداری شهر بابک برای دومین سال متوالی با مربیگری حمیده ایرانمنش مربی تیم ملی قهرمان لیگ شد. دانشگاه آزاد نجف آباد، سپاهان اصفهان و درین کاشت مانا در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

البته در صورت برگزاری مرحله نهایی نیز شانس شهرداری شهر بابک برای قهرمانی بسیار بالا بود. آنها با تیم پرستاره و آماده خود در جدول مرحله اول یک بازی را هم واگذار نکردند و شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی بودند.

قهرمانی این تیم بی سر و صدا و در میان سکوت و دور از هیاهو انجام می‌شود. اتفاقی که در لیگ‌های دیگر کشور نیز رخ داده یا انجام خواهد شد. قهرمانی‌های نصفه و نیمه، بدون اهدای جام و مدال و عکس‌های یادگاری. قهرمانانی بی شباهت به یک قهرمان و موقیت هایی که به شیرینی گذشته نیستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=46290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.