22
ایجاد انگیزه؛ حاصل یک جام و دو شریک

ریحانه فولادی : تعیین قهرمان لیگ حاصل خرد جمعی بود

  • کد خبر : 46414
  • 21 خرداد 1399 - 23:08
ریحانه فولادی : تعیین قهرمان لیگ حاصل خرد جمعی بود
سرمربی تیم تکواندو لوازم خانگی کن پس از قهرمانی مشترک با فتح صدر البرز در لیگ تکواندو تاکید کرد پایان لیگ با ۲ قهرمان به افزایش انگیزه حامیان مالی کمک می‌کند. او در واکنش به اعتراضات اسپریچو گفته است نظر جمع است که تعیین کننده است.

ریحانه فولادی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران درباره اتمام لیگ تکواندو و آنچه بر کن مدل ۹۸ گذشت اظهار کرد: در ورزش‌های رزمی که در آن امکانات و فضای تمرینات به شکل مناسب و استاندارد برای پیشگیری از شیوع بیماری وجود ندارد و درگیری و تبادل ضربات و اجرای تکنیک در آن امری اجتناب ناپذیر است حساسیت و سخت گیری و وسواس بیشتر در مورد فرصت فعالیت مجدد تیم‌ها طبیعی بود.

او ادامه داد: صرف نظر از خطراتی که کرونا جامعه تکواندو را مورد تهدید قرار می‌داد دور بودن تکواندوکاران از شرایط تمرینی در کنار نگرانی شدید خانواده‌ها و تکواندوکاران از ادامه مسابقات در حالی که شرایط برگزاری آن به هیچ عنوان فراهم نبود، مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ را بر آن داشت تا با برگزاری جلسه و اخذ نظر از نمایندگان باشگاه‌ها بر اساس خرد جمعی سکونشینان لیگ را اعلام کنند و بدیهی است باشگاه لوازم خانگی کن نیز شرایط پیش آمده را کاملاً درک کرده و با پذیرش نظر اکثریت، مختومه شدن لیگ ۹۸ را مورد تمکین قرار داد.

سرمربی تیم لوازم خانگی کن عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم کن در لیگ گذشته با اتکا به نیروی جوان و نوجوان خود که بعضاً برای اولین بار امکان حضور در لیگ کوثر را به دست می‌آوردند عملکرد قابل قبولی ارائه داد و توانست به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کند. معرفی چهره‌های جدید در رده سنی جوانان و بزرگسالان یکی از این اهداف بود و خوشبختانه رضایت مجموعه تیمی اعم از مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان جلب شد.

فولادی درباره نظرات اسپریچو مبنی بر اینکه قهرمانی حق این تیم بوده است گفت: در این باره نظر خاصی ندارم. سرپرست اسپریچو در جلسه تمام موارد مد نظر خود را بیان کرد اما تصمیمی که منجر به اعتراض ایشان شده با خرد جمعی اتخاذ شد و برای جمع، تفاوتی نداشت که کدام تیم روی چه سکویی قرار بگیرد.

فولادی ادامه داد: اعتقاد دارم این تصمیم و تعدد تیم‌ها روی سکوی رده بندی در لیگ باعث ایجاد انگیزه میان حامیان مالی لیگ می‌شود. ما با مهیا شدن شرایط تمرین و مسابقه، آماده حضوری قدرتمندتر در لیگ برتر ۹۹ خواهیم شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=46414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.