15
اجبار و مصلحت؛ کلید واژه‌های این روزها

سکوت فتح صدر البرز؛ راضی به رضای فدراسیون تکواندو

  • کد خبر : 46436
  • 23 خرداد 1399 - 14:44
سکوت فتح صدر البرز؛ راضی به رضای فدراسیون تکواندو
فتح صدر البرز قهرمان مشترک لیگ ناتمام تکواندو است که جام را با لوازم خانگی کن قسمت کرده است. با عقل و منطق، آنها باید تنها قهرمان لیگ اعلام می‌شدند اما جالب این است که فتح صدر البرز به شکل مشکوکی به این قهرمانی نصفه و نیمه اعتراض ندارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران؛ حاصل نشست مشترک در فدراسیون تکواندو، پایان لیگ نیمه تمام و اعلام قهرمانی مشترک فتح صدر البرز و لوازم خانگی کن بود در حالی که فتح صدر البرز در مرحله اول و در شرایط برابر، همه حریفان را شکست داده بود و رجوع به جدول مرحله اول، سر راست‌ترین راه برای پایان دادن به لیگ بود.

با این وجود فتح صدر البرز نسبت به تصمیم اعلام نام ۲ تیم به عنوان قهرمان به شکل مشکوکی سکوت کرده است. منشا سکوت فتح صدر البرز به سطح مدیریتی این باشگاه باز می‌گردد جایی که تصمیم گیرندگان قصد تنش در رابطه با فدراسیون تکواندو را ندارند.

به عبارت دیگر فتح صدر البرز فکر می‌کند برنامه‌هایش در سایه رابطه کاملاً مثبت با فدراسیون تکواندو پیش می‌رود پس تصمیم گرفته بی خیال مطرح کردن حق طبیعی اش شود.

فدراسیون تکواندو همیشه نگاه مثبتی به توسعه لیگ زنان داشته است. پس چرا آنها با این سطح دموکراسی و تدبیر حاضر شدند اقدام به اعلام نام ۲ تیم به عنوان قهرمان کنند؟ پاسخ در چیزی شبیه به آینده نگری نهفته است.

لوازم خانگی کن در سال‌های اخیر یک رفیق خوب و پای کار برای فدراسیون تکواندو بوده است. فدراسیون تکواندو هم که می‌داند باید از هر ابزاری برای حفظ بازوهای حمایتی خود استفاده کند تصمیم گرفت با اعلام قهرمانی مشترک، رفیق همیشگی را به خود نزدیک نگاه دارد.

این، آشکارا یک پوئن به کن بود. فدراسیون تکواندو می‌داند اگر امثال کن و فتح صدر البرز را نداشته باشد باید با چراغ به دنبال اسپانسر برای ملی پوشانش باشد بنا بر این تلاش می‌کند نه از موضع قدرت که از موضع همیار با کن و فتح صدر رفتار کند.

در این میان، اگر فتح صدر البرز تصمیم گرفته اعتراضی به قهرمانی مشترک با رقیب نداشته باشد به دلیل پوئن هایی است که در آینده از آن بهره مند خواهد بود یا شاید پوئن هایی که در گذشته از آن بهره مند شده است.(رجوع کنید به ماجرای انتقال ملیکا میرحسینی وکیلی از کن به فتح صدر البرز).

اجبار و مصلحت، کلید واژه‌های اقدام همه طرف‌های درگیر در این موضوع است. هیچ “هر چه شما بفرمایید”ی بی دلیل نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=46436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.