9
شجاعی: دعوت شویم شرکت می‌کنیم

مشکلی برای حضور تیم زنان در بسکتبال بازی‌های ساحلی وجود ندارد

  • کد خبر : 46455
  • 24 خرداد 1399 - 22:24
مشکلی برای حضور تیم زنان در بسکتبال بازی‌های ساحلی وجود ندارد
نایب رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اعزام تیم بسکتبال سه نفره به بازی‌های ساحلی آسیایی گفت: اگر دعوت شویم تیم را اعزام می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، بازی‌های ساحلی آسیایی آذرماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود و برای اولین بار تیم بسکتبال سه نفره بانوان هم قرار است به این مسابقات اعزام شود. البته بانوان ایران سال گذشته نیز شانس حضور در این بازی‌ها را داشتند اما به دلیل مخالفت مسئولان تیم اعزام نشد.

فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در مورد اعزام تیم بانوان گفت: ما دوره قبل این مسابقات را که به میزبانی قطر برگزار شد به این دلیل از دست دادیم که فکر می‌کردند بانوان باید با لباس ساحلی و مناسب دریا بازی کنند در صورتی که اسمش ساحلی است اما در زمین بسکتبال سه نفره و با شرایط و مقرارت این رشته برگزار می‌شود چون بازیکنان باید دریبل بزنند و در شن و ماسه نمی‌شود توپ را به زمین زد به همین دلیل هیچ مشکلی نداریم و همچون مسابقات جهانی و آسیایی است که تا به حال شرکت کرده‌ایم. بنابراین اگر دعوتمان کنند، اعزام می‌شویم.

او به زمان شروع اردوها اشاره کرد و گفت: بسکتبال جزو ورزش‌های پرخطر و پرتماس قرار گرفته است، به همین دلیل هنوز مجوز شروع بازی و تمرینات را به ما نداده‌اند. منتظر هستیم مجوز زیر نظر فدراسیون پزشکی ورزشی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ما داده شود تا تمریناتمان را شروع کنیم. در ادامه هم تصمیم می‌گیریم که چکار کنیم چون بازیکنان چند ماه تمرین نکرده‌اند.

شجاعی در مورد مسابقات انتخابی المپیک بیان کرد: وضعیت این مسابقات هم هنوز مشخص نیست و ما منتظر برنامه‌های فیبا (فدراسیون جهانی بسکتبال) هستیم تا براساس آن برنامه‌ریزی کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=46455

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.