11

برکناری مرشد و زورخانه‌دار به دلیل حضور زنان در زورخانه

  • کد خبر : 46460
  • 24 خرداد 1399 - 20:22
برکناری مرشد و زورخانه‌دار به دلیل حضور زنان در زورخانه
انتشار فیلمی از ورود زنان به گود یکی از زورخانه های شهر قدس باعث برکناری زورخانه دار و مرشد شده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، از چند روز قبل بحث راه اندازی ورزش زورخانه ای در بخش زنان جدی تر شده و حتی فدراسیون هم از موافقت هیات رییسه با این پروژه خبر داده است.

در شرایطی که خبر تجمع اعتراضی برخی افراد در واکنش به این موضوع به گوش می رسید، روز گذشته فیلمی از ورود دو بانوی محجبه به یک زورخانه و انجام حرکات باستانی با کباده منتشر شد؛ فیلمی که گویا به برکناری زورخانه دار و مرشد آن زورخانه منجر شده است.

ولی کارگر زورخانه‌دار زورخانه ولیعصر(عج) در شهر قدس با اعلام خبر برکناری خودش و مرشد این زورخانه بعد از انتشار فیلم مربوطه در این باره گفت: 20 سال جوانی‌ام را در زورخانه گذاشتم و به همراه خانواده‌ام در زورخانه ولیعصر زندگی می‌کنیم و کلیددار این زورخانه هستم.

روز جمعه دو تن از بانوان ورزشکار به همراه همسرانشان در حالیکه مردان نیز در زورخانه حضور نداشتند و همسر و دختر من نیز در زورخانه بودند، از ما خواستند که برای دقایقی وارد زورخانه شوند.

از آنجا که این افراد در این رشته شناخته شده هستند و هیچ منع قانونی نیز مبنی بر جلوگیری از ورود زنان به زورخانه وجود ندارد، به آن‌ها اجازه ورود دادم. بانوان ورزشکار پوشش کامل داشتند و همانگونه که در فیلم مشخص است، هیچگونه هنجارشکنی نیز انجام نشد.

پس از آن یکی از بانوان برای لحظاتی با ضرب مرشد زورخانه در گود کباده کشی کرد و فیلم آن هم در فضای مجازی منتشر شد. اما چند ساعت بعد از هیات استان تهران و شهر قدس تماس گرفتند و حکم به برکناری من و مرشد زورخانه دادند!

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=46460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.