هدیه کاظمی: کسب مدال در جاکارتا دور از ذهن نیست / مسئولان حمایت کنند | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

هدیه کاظمی: کسب مدال در جاکارتا دور از ذهن نیست / مسئولان حمایت کنند

  • کد خبر : 4648
  • 29 اردیبهشت 1397 - 18:31
هدیه کاظمی: کسب مدال در جاکارتا دور از ذهن نیست / مسئولان حمایت کنند

نخستین مدال‌آور تاریخ قایقرانی آب‌های آرام بانوان ایران در آسیا در ماده کایاک 500 متر با بیان اینکه برای برگزاری اردوی تدارکاتی و حضوری قدرتمند در اردوی آلمان به سر می‌برد، تصریح کرد: از ٢٢ اردیبهشت تا ٢ خردادماه در برلین در اردو و ٢ تا ٧ خرداد در کاپ ٢ جهانی آب‌های آرام در دویسبورگ شرکت می‌کنیم.

هدیه کاظمی در گفتگو با IWSports با بیان اینکه مسابقات جهانی همواره برای قایقرانان مسابقه‌ای مهم و بزرگ است، خاطرنشان کرد: در آسیا رقیبان زیاد و قدرتمندی داریم که علاوه بر آن اروپایی‌ها هم باوجود مهد قایقرانی بودن، رقیبان اصلی‌مان را تشکیل داده‌اند.

وی ادامه داد: مسابقات کاپ 2 جهانی آلمان می‌تواند بهترین محک برای قایقرانان تیم ملی پیش از مسابقات آسیایی جاکارتا است تا در رقابت با حریفان آسیایی هم‌سطح خود و هم‌سطح آن‌ها را محک بزنیم و شانس مدال‌آوری خود را در بازی‌های آسیایی بسنجیم.

نخستین مدال‌آور تاریخ قایقرانی آب‌های آرام بانوان ایران در آسیا در ماده کایاک 500 متر در خصوص میزان آمادگی‌اش، عنوان کرد: پس از تعطیلات نوروز سه اردو را در تهران پشت سر گذاشتیم و پس‌ از آن به آلمان سفر کردیم.

کاظمی با اشاره به اینکه در ورزش قایقرانی در فصل زمستان تمرینات استقامتی را باید پشت سر گذاشت و در ابتدای فصل بهار تمرینات سرعتی آغاز می‌شود، اظهار کرد: تمرینات سرعتی خود را آغاز کرده‌ایم و امیدوارم تا بازی‌های آسیایی به بالاترین سطح آمادگی‌ام برسم.

دارنده مدال طلای کایاک دونفره 200 متر قهرمانی آسیا با بیان اینکه با تمام توان برای حضوری موفق دربازی‌های آسیایی 2018 تمریناتم را ادامه می‌دهم، افزود: برایمان کسب مدال در مسابقات آسیایی اصلاً دور از ذهن نیست اما این مهم نیاز به تلاش، تمرین و حمایت مسئولان دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.