15
اولویت، سلامت کاراته کاهای سوپرلیگ است

موچانی: پیام ارتباطات مایل به ادامه لیگ کاراته نیست

  • کد خبر : 46510
  • 25 خرداد 1399 - 16:39
موچانی: پیام ارتباطات مایل به ادامه لیگ کاراته نیست
فخری موچانی سرمربی تیم کاراته پیام ارتباطات در سوپر لیگ کاراته تاکید کرد پیام ارتباطات مایل به ادامه لیگ کاراته نیست زیرا اولویت، سلامت کاراته کاهای سوپرلیگ است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران؛ سازمان لیگ کاراته به دنبال راهی برای تعیین قهرمان سوپر لیگ کاراته ۹۸ است اما هنوز اعلام نکرده سوپرلیگ را ادامه می‌دهد و یا مثل تکواندو و والیبال، لیگ را در میانه راه به پایان می‌رساند.

فخری موچانی سرمربی تیم پیام ارتباطات در این باره به پایگاه خبری ورزش زنان ایران گفت: تیم‌های اول و دوم سوپرلیگ از حالا مشخص هستند و رقابت بر سر کسب مقام سوم سوپرلیگ کاراته تا حدودی حساسیت دارد که تیم ما و تیم آرتانا مدعی آن قلمداد می‌شوند. تیم ما همیشه سوم جدول بوده و خود را شایسته پایان لیگ با رتبه سوم می‌دانیم.

او ادامه داد: به شخصه دوست دارم رقابت کنم و تعیین تیم برنده یا سکونشین در میدان انجام شود بدون توجه به اینکه چه نتیجه‌ای به دست می‌آید اما پیام ارتباطات مایل به پایان دادن به لیگ است زیرا سلامتی را در اولویت هر رقابتی می داند.

سرمربی تیم پیام گفت: این روش معقولی است که با جمع امتیازات و رجوع به آخرین جدول، تیم‌های سکونشین معرفی شوند و طی اختتامیه ای در فدراسیون با حضور جمعی از نمایندگان تیم ها و ورزشکاران، لیگ را به نقطه پایان برسانند.

موچانی با بیان اینکه نفرات کومیته ما با وجود کرونا تمرینات خود را داشته‌اند و بنا را بر این گذاشته بودند که هر آن ممکن است لیگ از سر گرفته شود اذعان کرد: تا حدودی آماده ادامه لیگ هستیم اما بحث اصلی حفظ سلامت تک تک کاراته کاها است. اگر بگوییم لیگ را طوری برگزار کنند که همه در امنیت باشند این واقعی نیست و نمی توان در کاراته چنین شرایطی ایجاد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=46510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.