18
عملکرد تیمی مهم‌تر از آمارهای شخصی است

ساغر آجیلی: ترجیح ما قهرمانی در زمین مسابقه بود

  • کد خبر : 46585
  • 30 خرداد 1399 - 23:46
ساغر آجیلی: ترجیح ما قهرمانی در زمین مسابقه بود
ساغر آجیلی بازیکن ارزشمند تیم گروه بهمن می‌گوید ترجیح می‌داده قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال را در زمین مسابقه جشن بگیرد.

به گزارش درنا (پایگاه خبری ورزش زنان ایران)؛ لیگ برتر بسکتبال 98 پس از ماه‌ها وقفه در پی همه گیری کرونا سرانجام با انصراف تیم بانوان شهر گرگان از برگزاری دیدار فینال دوم برابر گروه بهمن، پایان یافت.

ساغر آجیلی بازیکن ارزشمند بهمن در گفتگو با درنا درباره قهرمانی تیمش اظهار کرد:  بابت این قهرمانی خوشحالم اما شخصاً ترجیح می‌دادم در زمین مسابقه و پس از برگزاری فینال دوم قهرمان شویم تا این که پس از چند ماه وقفه و به این شکل به عنوان قهرمان معرفی شویم. اگر فینال برگزار می‌شد این قهرمانی رنگ و بوی دیگری داشت.

او ادامه داد: با این وجود شیرینی قهرمانی لیگ برای ما با توجه به این که بدون شکست، جام را به دست آوردیم دوچندان و ویژه است. بازیکنان جوان و باتجربه‌ای داشتیم و پیشرفت تیمی با این بازیکنان نیاز به مدیریت دارد که هم مربی و هم بازیکنان از عهده آن به خوبی برآمدند.

آجیلی لیگ 98 را لیگ پرباری دانست و عنوان کرد: لیگ 98  تیم‌های مدعی زیادی داشت اما در نهایت باید یک تیم قهرمان شود و در این شرایط، قهرمانی به تیم کم اشتباه‌تر می‌رسد.  در چند سال اخیر به خاطر ندارم که تیمی بدون باخت، قهرمان لیگ شده باشد و زمان زیادی از آخرین قهرمانی یک تیم بدون شکست، می‌گذرد.

بازیکن تیم گروه بهمن همچنین درباره عملکرد شخصی‌اش در فصل اخیر گفت: نمی‌توانم بگویم که مثل سال‌های قبل از عملکردم به طور قاطع راضی بودم اما لیگ 98 برای من تجربه‌ای متفاوت بود. به واسطه حضور پرتعداد بازیکنان مطرح در بهمن، کمتر از قبل بازی کردم اما به بعد شخصی آن توجهی ندارم.

او در پایان تاکید کرد: در بعد تیمی، ما تیم کاملی بودیم و همه هدفمان این بود که به تیم کمک کنیم. این عملکرد تیمی درخشان، در مرتبه‌ای بالاتر از آمارهای  شخصی هر یک ما در خلال فصل قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=46585
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی درنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.