21
کازرون به جای آسیا در لیگ ایران هزینه می‌کند

غیبت هندبال ایران در باشگاه‌های آسیا ۲ ساله شد

  • کد خبر : 46749
  • 09 تیر 1399 - 7:25
غیبت هندبال ایران در باشگاه‌های آسیا ۲ ساله شد
کنفدراسیون هندبال آسیا خردادماه قزاقستان را میزبان پنجمین دوره باشگاه‌های آسیا اعلام کرد اما ایران برای دومین سال متوالی در این مسابقات فاقد نماینده است.

دختران قهرمان (درنا) : دو تیم اشتاد سازه مشهد و شهید شاملی کازرون قهرمان و نایب قهرمان فصل ۹۸ لیگ برتر هندبال نمایندگان ایران در مسابقات باشگاه‌های آسیا هستند که با وجود برنامه ریزی های انجام شده از سوی مسئولان دو باشگاه، شیوع کرونا باعث شد که توان شرکت در رقابت‌های آسیایی را نداشته باشند.

یعقوب پیری مدیر عامل باشگاه شهید شاملی کازرون در گفتگو با درنا در این باره بیان کرد: بعد از نایب قهرمانی در لیگ برتر ۹۸ با مسئولان استانی و مالک باشگاه، مهرتاش شاملی جلسه برگزار کردیم تا با تمام توان در رقابت‌های آسیایی شرکت کنیم اما شیوع ویروس کرونا موجب شد تمام برنامه‌های باشگاه مختل شود و قادر به حضور در قزاقستان نباشیم.

پیری افزود: حتی با مالک باشگاه صحبت‌هایی را انجام دادیم تا با جذب چند بازیکن خارجی برای حضور مقتدرانه در باشگاه‌های آسیا شرکت و از اعتبار هندبال ایران دفاع کنیم اما کرونا یک عامل بازدارنده قوی در برابر برنامه‌های ما بود.

پیری در پایان یاد آور شد؛ در آخرین روزهای خرداد جلسه‌ای برگزار کردیم تا اعلام امادگی خود را به فدراسیون هندبال اعلام کنیم. در آن جلسه مالک، سرمربی و نماینده بازیکنان هم حضور داشتدند اما جمع بندی نهایی عدم حضور بود. شهید شاملی آمادگی لازم را ندارد و نمی‌توانیم اردوی آماده سازی برپا کنیم. اگر قرار باشد برای حضور در آسیا هزینه سنگین و بی نتیجه‌ای باشد بهتر است این هزینه را در لیگ ۹۹ داشته باشیم.

کنفدراسیون هندبال آسیا خردادماه امسال آلماتی قزاقستان را میزبان پنجمین دوره هندبال باشگاه‌های آسیا اعلام کرد و قرار است ۱۶ الی ۲۴ آبان ماه ۹۹ این مسابقات برگزار شود اما ایران برای دومین سال متوالی در این مسابقات فاقد نماینده است.

آخرین دوره‌ای که تیم‌های ایرانی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرد به سومین دوره این رقابت‌ها و تیرماه ۹۷ برمی گردد که تیم شهید چمران لارستان با هدایت نشمین شافعیان و حمایت مسعود راستی مالک باشگاه در این رقابت‌ها شرکت کرد و با کسب چهار پیروزی و یک شکست در بین شش تیم حاضر پنجم شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=46749
  • نویسنده : صمد خزایی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی درنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.