12
برای بهمن که قهرمان لیگ بسکتبال شد

تصویر واقعی یک قهرمان

  • کد خبر : 46886
  • 10 تیر 1399 - 6:21
تصویر واقعی یک قهرمان
این تصویر قهرمان‌هایی با نمای بسته است، که در قالب یک تیم واقعی از شکست ناپذیری شان مراقبت کردند. با احترام به همه این سال‌ها که عصاره آن، تیمی است که می‌تواند تا سال‌ها دست نیافتنی باشد. تیمی که نمی بازد.

دختران قهرمان (درنا) : کار تمام شد و حالا گروه بهمن قهرمان لیگ بسکتبال ایران است. نه پایتخت فینال را دید و نه جامی روی دست‌ها گرفته شد. بار قهرمانی بهمن به منزل رسید گرچه نازیبا و سرد و در اتمسفری سرد در گرمای آغاز تابستان.

البته که این قهرمانی حاصل سختکوشی بهمن بود. بی شکست‌ها، بی شکست باقی ماندند و آخرین سربلندی آنها در گرگان، خط پایان لیگ و به معنای قهرمانی پس از ۱۵ بازی و ۱۵ پیروزی بود.

پیش تر گفته بودم که آنها از روی بخت و اقبال، یک فصل کامل را بی شکست طی نکرده‌اند. پرستیژ یک تیم برای قهرمانی در نمایش آنها در فینال گرگان نهفته بود.  جایی که نبرد، نبرد شایستگان بود و بسکتبال، سرش را در ظهر زمستانی گرگان بالا گرفت. ماجراجوهای بهمن، روزهای متفاوتی را در لیگ سپری کرده‌اند.

همه چیز و همه دقایق برای آنها توام با آرامش نبود و همین است که قهرمانی را برای آنها شیرین می‌کند. آنها از پل لرزان آبادان به سلامت عبور کردند و بار دومی که زمین زیر پاهای آنها لرزید، دست به دست هم دادند و سنگر را در گرگان حفظ کردند. موفقیت بهمن در قهرمانی، نیاز به همین واژه‌ها دارد. نیاز به ساده گذر نکردن.

چه کسی می‌تواند منکر شود که دلارام در زندگی اش چقدر به خاطر بسکتبال آسیب دیده؟ سعیده علی چقدر زحمت کشیده که امروز کاریزماتیک‌ترین چهره تیمش باشد و کیمیا یزدیان، گلشید امیدیان، زهرا عدالت کار و ساغر تا کجا پای عشقشان به بسکتبال ایستاده‌اند؟ سربلندی امروز آنها ثمره روزهایی است که سپری کرده‌اند.

تکرار کنم که آنچه خواندید واقعی‌ترین تصویر به قهرمان لیگ بسکتبال است. تصویر قهرمان‌هایی با نمای بسته، که در قالب یک تیم واقعی از شکست ناپذیری شان مراقبت کردند. با احترام به همه این سال‌ها که عصاره آن، تیمی است که می‌تواند تا مدتها دست نیافتنی باشد. تیمی که نمی بازد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=46886
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی درنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.