16

تعبیر ساره جوانمردی از انتخاب به عنوان پرچمدار: حسی متفاوت با همیشه!

  • کد خبر : 4704
  • 31 اردیبهشت 1397 - 13:13
تعبیر ساره جوانمردی از انتخاب به عنوان پرچمدار: حسی متفاوت با همیشه!

قهرمان پارالمپیک ریو بعد از انتخابش به عنوان پرچمدار کاروان ایرا در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا گفت: حسی که از شنیدن خبر پرچم داری داشتم متفاوت از حسی بود که در زمان کسب سهمیه و یا روی سکو رفتن داشتم و همه آن ها افتخار آمیز و خوشایند هستند.

به گزارش IWsports، کمیته ملی پارالمپیک ایران ساره جوانمردی ملی پوش پرافتخار تیرانداز ایران را به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا انتخاب کرد.

ساره جوانمردی درباره این اتفاق گفت: من از طریق رسانه‌ها متوجه شدم به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی انتخاب شدم و از کمیته ملی پارالمپیک تشکر می‌کنم که من را لایق این مسئولیت خطیر دانستند. معتقدم افراد زیادی هستند که بیشتر از من شایسته کسب این افتخار بودند و می‌دانم که مسئولیت سختی پیش رو دارم. با این حال حس خوبی دارم و امیدوارم به بهترین شکل ممکن از عهده این مسئولیت بربیایم. حسی که از شنیدن خبر پرچم داری داشتم متفاوت از حسی بود که در زمان کسب سهمیه و یا روی سکو رفتن داشتم و همه آن ها افتخار آمیز و خوشایند هستند.

قهرمان پارالمپیک گفت: بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا سومین تجربه من از حضور در این رقابت‌ها خواهد بود و با پشت سر گذاشتن مسابقه های جهانی العین امارات و نیز مسابقه های جهانی کره و با تمریناتی که به صورت غیر متمرکز در حال انجام آن هستم، تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را در این مسابقه ها داشته باشم.

پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: مسابقه های قهرمانی جهان بسیار فراتر از یک رویداد تدارکاتی بود و از کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تشکر می‌کنم که زمینه حضور تیم ملی را در این مسابقات فراهم کردند.

جوانمردی ادامه داد: در حال حاضر شرایط خوبی دارم و خوشبختانه اولین سهمیه در رشته P2، تپانچه بادی ۱۰ متر بانوان، را نیز بدست آوردم و با کم شدن بار کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ از روی دوشم، تلاش می‌کنم در پارالمپیک توکیو در هر دو ماده تپانچه خفیف و تپانچه ۱۰ متر به همان کیفیت قبل عمل کنم و البته این مهم با تداوم حمایت‌های پارالمپیک و فدارسیون میسر خواهد بود.

ساره جوانمردی در جریان رقابت‌های قهرمانی کره جنوبی توانست علاوه بر کسب ۲ نشان طلای انفرادی در مواد تپانچه خفیف ۱۰ متر و ۵۰ متر، در همین ماده به نشان طلای تیمی و نشان نقره تیمی نیز دست یابد و اولین سهمیه P2 را نیز برای بازی‌های پارالمپیک توکیو بدست آورد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.