19
روز شلوغ و پرامضای سایپا

کیانی، علیخانی و امینی ماندنی شدند ؛ باقرپور – گالاتاسرای منتفی شد

  • کد خبر : 47126
  • 15 تیر 1399 - 13:10
کیانی، علیخانی و امینی ماندنی شدند ؛ باقرپور – گالاتاسرای منتفی شد
شبنم علیخانی، نگار کیانی و شبنم امینی بازیکنان ارزشمند تیم والیبال سایپا با تمدید قرارداد خود با قهرمان فصل گذشته در این تیم ماندنی شدند.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایران “درنا“؛ سایپا پس از این که قرارداد مریم هاشمی سرمربی تیم والیبال خود را تمدید کرد بر اساس صلاحدید هاشمی برنامه تمدید قرارداد بازیکنان مد نظر وی را در دستور کار قرار داد.

بر این اساس، امروز نگار کیانی بازیکن فصل گذشته سایپا قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد. شبنم امینی بازیکن جوان سایپا دیگر بازیکنی بود که با حضور در باشگاه سایپا قرارداد جدیدی با این باشگاه به امضا رساند.

همچنین پروژه انتقال سودابه باقرپور به تیم گالاتاسرای ترکیه در سوپرلیگ این کشور نیز منتفی شد. باقرپور پیش از این عنوان کرده بود که ارتباطش با گالاتاسرای به مرحله مذاکره نرسیده و تمدید امروز او با سایپا نشان داد شرایط برای همکاری متقابل طرفین فراهم نبوده است.

شبنم علیخانی بازیکن باتجربه و ارزنده سایپا دیگر بازیکنی بود که همانند فصل گذشته، در سایپا بازی خواهد کرد. او امروز با پیراهن سایپا عکس یادگاری گرفت و قراداد تازه اش را نهایی کرد.

غزاله نوروزی بازیکن جوان سایپا دیگر بازیکنی بود که امروز با سایپا تمدید کرد تا حضورش در تیم فصل گذشته اش را تداوم بخشد. ستایش جبلی بازیکن جوان باریج اسانس نیز قرارداد خود با سایپا را امضا کرد تا دومین بازیکن تازه وارد سایپا تلقی شود.

بدین ترتیب سایپا تاکنون با 5 بازیکن خود تمدید کرده و مونا آشفته و ستایش جبلی را نیز به خدمت گرفته است. پس از قهرمانی نه چندان دلچسب در لیگ 98، سایپا امیدوار است لیگ 99 تهی از اضطراب بازگشت کرونا و توام با قهرمانی دوباره، برای این تیم پیش برود.

این در حالی است که از باشگاه‌های رقیب سایپا، نظیر ذوب آهن، پیکان و باریج اسانس خبری در خصوص ورودی یا خروجی‌های جدید به گوش نرسیده است. لیگ والیبال پاییز 99 کلید خواهد خورد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=47126
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی درنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.