14
گفتگو با افسانه بهجت آبادی

پیشنهاد بازیکن ذوب آهن: لیگ هندبال ساحلی زنان راه اندازی شود

  • کد خبر : 47142
  • 15 تیر 1399 - 14:33
پیشنهاد بازیکن ذوب آهن: لیگ هندبال ساحلی زنان راه اندازی شود
افسانه بهجت آبادی بازیکن تیم هندبال ذوب آهن اصفهان خواستار راه اندازی لیگ هندبال ساحلی است. رشته ای که هندبال زنان در آن، تیم ملی ندارد.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایران “درنا” افسانه بهجت آبادی ملی پوش جوان تیم هندبال ذوب آهن اصفهان متولد ۱۳۷۶ است، وی ۱۰ سال است در این تیم در رده‌های سنی مختلف بازی می‌کند.

بازیکن اصفهانی هندبال ایران که ۵ سالی است وارد لیگ برتر هندبال بانوان شده سابقه عضویت در تیم ملی نوجوانان و جوانان را در کارنامه دارد و هم اکنون در پست پخش و بغل چپ بازی می‌کند.

بهجت آبادی در گفت وگوی اختصاصی با “درنا”در رابطه با فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان اظهار داشت: سطح رقابت‌های لیگ برتر در فصل قبل نسبت به سالهای گذشته پیشرفت بسیار بالایی داشت و همین امر باعث شد ما لیگ پویایی در این دوره از رقابت‌ها شاهد باشیم.

وی افزود؛ در لیگ ۹۸ بازیکنان ملی در بین چند تیم پخش شده بودند و اشتاد سازه مشهد موفق شد با هزینه بالا و به خدمت گرفتن بازیکنان با تجربه قهرمانی فصل را به خود اختصاص دهد.

بهجت آبادی یاد آورشد؛ در فصل قبل تیم‌های تازه لیگ برتری عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند دو تیم شهید شاملی و ایرکیش هر دو توانستند در اولین تجربه شرکت در لیگ بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارند که همین موضوع جذابیت لیگ را دوچندان کرد و لیگ با هیجان بالا پایان یافت.

عضو تیم ملی هندبال تصریح کرد؛ در فصل ۹۸ تیم ما در آخرین لحظات بسته شد و زمان زیادی برای تمرینات نداشت. در اواسط لیگ تیم به هماهنگی رسید که دیگر دیر شده بود و ما نتوانستیم امتیازات از دست رفته را جبران و نتایج مطلوبی که شایسته باشگاه ذوب آهن و کادر فنی تیم باشد به دست آوریم.

بهجت آبادی در جواب به این سؤال که آیا در هندبال ساحلی هم فعالیت دارد یا خیر جواب داد؛ بیشتر بازیکنانی که در هندبال سالنی موفق هستند، هندبال ساحلی را نیز دنبال می‌کنند و در مجموع هندبال ساحلی و سالنی خیلی از هم جدا نیستند و بازیکنان معمولاً در هردو مشغول هستند اما مشکلاتی در این رشته وجود دارد که از مهمترین آنها برگزاری لیگ برتر است.

او ادامه داد:  متاسفانه در حال حاضر در بخش بانوان نه تیم ملی داریم نه لیگ برتر هندبال ساحلی، امیدوارم مسئولان به فکر راه اندازی لیگ برتر هندبال ساحلی بیفتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=47142
  • نویسنده : صمد خزایی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی درنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.