16
پیکان دوباره مدعی می شود؟

روستا و شیرتری در پیکان ؛ باریج اسانس در مسیر تضعیف

  • کد خبر : 47156
  • 15 تیر 1399 - 17:27
روستا و شیرتری در پیکان ؛ باریج اسانس در مسیر تضعیف
باشگاه پیکان مینا روستا و نگین شیرتری دو بازیکن ارزشمند باریج اسانس را به خدمت گرفته است. این انتقال، از دو زاویه قابل توجه است: تلاش پیکان برای قدم علم کردن برابر سایپا و کاهش توان رقابتی در باریج اسانس کاشان

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایران “درنا” تا آغاز فصل جدید لیگ برتر والیبال مدت زیادی باقی مانده اما بازار داغ تمدید و قراردادهای تازه نشان می‌دهد لیگ برتر والیبال در فصل پیش رو فصل پرشوری خواهد بود.

پس از 2 روز شلوغ در ساختمان باشگاه سایپا در غرب تهران، امروز پیکان هم دست به کار شد و از رقیب تجاری و والیبالی خود جا نماند. آن‌ها با مینا روستا و نگین شیرتری دو ستاره تیم باریج اسانس کاشان قرارداد امضا کردند.

مینا روستا بازیکن سرعتی تیم باریج اسانس نقش مهمی در تیم موفق فصل گذشته باریج اسانس داشت و نگین شیرتری پاسور این تیم نیز با تجربه و توان فنی غیر قابل انکار خود کمک مهمی برای برنامه‌های تیم کاشانی بود.

پیکان با جذب روستا و شیرتری به سایپا آماده باش می‌دهد. میترا شعبانیان دوری از جمع مدعیان قهرمانی را تاب نیاورده و حالا در صدد تشکیل تیمی است که برابر نارنجی‌های رقیب قد علم کند.

با تقویت پیکان و تضعیف قابل پیش بینی باریج اسانس، مثلث تمام عیاری برای مدعیان شکل می‌گیرد: سایپا، پیکان و ذوب آهن. توازن قوا در میان این سه تیم سبب خواهد شد رقابت جذابی در بالای جدول برای قهرمانی شکل بگیرد.

در مورد حضور باریج اسانس در لیگ برتر والیبال اما هنوز تردید وجود دارد و هیئت مدیره کاشانی‌ها تعیین می‌کند باریج اسانس تیمداری را ادامه دهد یا خیر.

در سکوت ذوب آهن، روزهای پرسرو صدای نقل و انتقالات پیش فصل آن هم در شرایط کرونایی و تعطیلی نسبی ورزش کشور، کمی از یخ ورزش زنان ایران را آب می‌کند. به هر حال این والیبال است. محبوب‌ترین رشته در میان دختران ورزشکار تمام ایران.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=47156
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی درنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.