الناز قاسمی، فاطمه خلیلی و نوریه عباسی در آستانه پیوستن به سپاهان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
20
بدنه اصلی سپاهان، قمی می‌شود

الناز قاسمی، فاطمه خلیلی و نوریه عباسی در آستانه پیوستن به سپاهان

  • کد خبر : 47214
  • 16 تیر 1399 - 11:40
الناز قاسمی، فاطمه خلیلی و نوریه عباسی در آستانه پیوستن به سپاهان
الناز قاسمی، فاطمه خلیلی و نوریه عباسی بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته تیم هندبال اشتاد سازه مشهد در آستانه پیوستن به سپاهان قرار دارند.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایران “درنا” نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان به تدریج آغاز می‌شود و سپاهان در تدارک تشکیل تیمی است که بتواند در میان مدعیان حرفی برای گفتن داشته باشد.

اکنون خبر رسیده الناز قاسمی، فاطمه خلیلی و نوریه عباسی در آستانه پیوستن به سپاهان قرار دارند. این 3 بازیکن اهل قم، سال گذشته نقش مهمی در قهرمانی اشتاد سازه مشهد در لیگ برتر داشتند.

با پیوستن این 3 بازیکن به سپاهان و حضور مرضیه افشاری از 2 فصل قبل در این تیم، جمع بازیکنان قمی سپاهان که احتمالاً همگی نفرات فیکس سپاهان خواهند شد به 4 نفر می‌رسد و بدنه تیم هندبال سپاهان دستخوش تغییر اساسی می‌شود.

گزینه پیوستن به سپاهان برای این 3 بازیکن از این نظر جذاب بوده که با توجه به نزدیکی قم به اصفهان آن‌ها موقعیت بهتری برای حضور در کنار خانواده‌هایشان خواهند داشت و هزینه‌های کمتری روی دوش آن‌ها خواهد بود.

سپاهان در فصول اخیر لیگ برتر هندبال تیمی جوان محور و بر پایه پرورش بازیکنان بومی بوده اما پیوستن 3 بازیکن اشتاد سازه به این تیم، نشان می‌دهد سپاهان به دنبال حضور روی سکو است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=47214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.