16
یک گام دیگر به تعطیلی لیگ فوتسال

تست کرونای بازیکنان تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی مثبت شد

  • کد خبر : 47319
  • 18 تیر 1399 - 21:45
تست کرونای بازیکنان تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی مثبت شد
مثبت شدن تست کرونای بازیکنان تیم فوتسال خراسان رضوی در آستانه برگزاری دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان یک تهدید واقعی علیه لیگ و تک تک بازیکنان و مربیان است.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایران “درنا” منابع مطلع از مشهد از مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی خبر داده اند. اتفاقی که برگزاری نیمه نهایی لیگ فوتسال را تحت الشعاع قرار می دهد.

بازیکنان تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی که باید سوم مرداد در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ فوتسال در رفسنجان برابر مس بازی کنند در تست کرونای PCR  شرکت کردند و نتیجه آن مثبت شدن تست کرونا چند بازیکن است.

در مورد تعداد بازیکنان اطلاع دقیقی در دسترس نیست اما پیش بینی می شود در تست بعدی که قرار است ابتدای هفته آینده انجام شود تعداد مبتلایان این تیم افزایش یابد. تست PCR  یک تست اولیه برای تشخیص کرونا است و ممکن است برخی از مبتلایان را تشخیص ندهد.

از سوی دیگر یکی از مشکلات این است تست های کرونا در مرحله PCR  گاهی نتایج منفی کاذب ارائه می دهند. همچنین با توجه به مثبت شدن تست مواردی از کرونا در تیم هیئت خراسان رضوی، طبق پروتکل های مقابله با ویروس، انجام تست های IGM و IGG برای این تیم ضروری است.

این اتفاق، سازمان لیگ فوتسال را برای برگزاری دیدارهای سوم مرداد وارد بحران جدیدی می کند و عملا برگزاری دیدار هیئت خراسان رضوی و مس رفسنجان مقدور نیست. مسئله اصلی در حال حاضر نه فوتسال و برگزاری نیمه نهایی، که سلامتی بازیکنان ، مربیان و خانواده های آن ها است.

سازمان لیگ فوتسال تاکنون در مورد لغو دیدارهای نیمه نهایی لیگ مقاومت کرده بود اما تست مثبت کرونا به معنای یک مانع واقعی و بزرگ بر سر برگزاری ادامه مسابقات است.

همچنین باشگاه های سایپا و حفاری خوزستان تلویحا اعلام کرده اند قادر به حضور در دیگر دیدار نیمه نهایی که قرار است سوم مرداد در وضعیت بحرانی خوزستان برگزار شود نیستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=47319
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی درنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.