12
فدراسیون ووشو، پایان لیگ زنان را اعلام کرد

جام قهرمانی مشترک در دستان سپاهان و دانشگاه آزاد

  • کد خبر : 47358
  • 21 تیر 1399 - 19:10
جام قهرمانی مشترک در دستان سپاهان و دانشگاه آزاد
همان طور که پیش بینی می‌شد فدراسیون ووشو تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و دانشگاه آزاد را به عنوان قهرمانان مشترک لیگ ووشوی بانوان 98 معرفی کرد.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایران “درنا” دختران ووشوکار حاضر در لیگ 26 دی ماه 98 مبارزات خود را در دور سوم لیگ برگزار کردند اما هیچ یک از آن‌ها فکر آن را هم نمی‌کرد که مسابقات آن روز، آخرین دور مسابقات لیگ در سال 98 باشد.

در شرایطی که همه آماده رویارویی دانشگاه آزاد و سپاهان در هفته‌های آتی برای کسب عنوان قهرمانی می‌شدند، کرونا این مهمان سمج، آزاردهنده و ناخوانده سایه خود را بر سر همه چیز از جمله ورزش گستراند و ورزش را به خوابی طولانی فرو برد.

لیگ ووشو نیز مدت‌ها تعطیل بود و اکنون پس از 6 ماه و مدت کوتاهی پس از تغییر در رأس فدراسیون ووشو سرانجام تکلیف آن مشخص شده و جام قهرمانی به 2 تیم رسیده است.

قابل پیش بینی بود که فدراسیون ووشو با توجه به برگزاری لیگ در 2 گروه از یک سو و سطح فنی بالای دو تیم دانشگاه آزاد و سپاهان و رقابت نزدیک آن‌ها برای قهرمانی، تصمیم به اعلام نام هر 2 تیم به عنوان قهرمان بگیرد.

با قهرمانی مشترک سپاهان و دانشگاه آزاد در لیگ ووشوی زنان، ووشو همانند تکواندو رشته‌ای است که لیگ آن در سال 98 دو قهرمان داشته است. قهرمانانی که با بهره مندی از بهترین‌های ووشوی ایران چه در ساندا و چه در تالو برای این عنوان شایسته بودند.

از سوی دیگر با قهرمانی سپاهان در لیگ ووشوی بانوان، تیم اصفهانی برای دومین سال متوالی این عنوان را جشن می‌گیرد گرچه این قهرمانی نه برای سپاهان و نه برای دانشگاه آزاد شیرینی معمول خود را به همراه ندارد و این وقفه طولانی، اتمسفر رقابت برای قهرمانی را از بین برده است.

کارون خرمشهر و هیئت ووشو شبستر نیز به عنوان نایب قهرمان مشترک لیگ ووشو معرفی شدند. این 2 تیم به عنوان تیم‌های دوم گروه‌های 2 گانه به نیمه نهایی رسیده بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=47358
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی درنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.