14

حمیده عباسعلی و 3 رویداد بزرگ در پیش رو : تجربه هایم را کسب کرده ام ؛ حالا فقط نتیجه!

  • کد خبر : 4756
  • 27 اردیبهشت 1397 - 20:03
حمیده عباسعلی و 3 رویداد بزرگ در پیش رو : تجربه هایم را کسب کرده ام ؛ حالا فقط نتیجه!

حمید عباسعلی ملی‌پوش تیم کاراته بانوان می گوید در مسابقات جهانی نیز به مدال نقره و برنز دست یافتم و تمام تلاشم تغییر رنگ مدال‌هایم به طلاست که می‌تواند بهترین اتفاق برای من باشد.

به گزارش IWSports به نقل از تسنیم ؛ حمیده عباسعلی در خصوص شرایط خود اظهار داشت: سومین مرحله اردوی تیم ملی کاراته هفته گذشته به پایان رسید و دور جدید تمرینات نیز از امروز آغاز خواهد شد و قرار است تا 31 اردیبهشت ماه نیز ادامه داشته باشد. من نیز بعد از آسیب دیدگی که داشتم با تجویز پزشک تمرینات خود را شروع کردم و خوشبختانه روند بهبودی‌ام نیز مناسب است .

وی تاکید کرد: با توجه به سال سخت و مهمی که در پیش داریم تلاش کردم تا آسیب‌دیدگی خود را برطرف کردن تا دیگر استرس مصدومیت را نداشته باشم و از لحاظ روانی آسیب نبینم. در حال حاضر نیز در کنار فیزیوتراپی مشغول تمرینات بدنسازی و کاراته هستم و امیدوارم تا لیگ جهانی کاراته وان ترکیه به شرایط بهتری نیز دست پیدا کنم.

ملی‌پوش تیم ملی کاراته بانوان در حضور در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ترکیه عنوان کرد: بعد از حضور در دیدار نهایی مسابقات لیگ جهانی هلند در اسفند ماه به دنبال این هستم تا در مسابقات ترکیه نیز نتیجه خوبی کسب کنم. اعتقاد دارم دیگر من در شرایطی هستم که نباید از حضور در مسابقات به دنبال تجربه باشم و باید فقط برای کسب نتیجه و بهبود رنکینگ خود تلاش کنم. همچنین اعتقاد دارم دیگر بازیکنان تیم ملی به اندازه کافی تجربه دارند و باید در مسابقات به دنبال نتیجه‌گیری باشیم تا اتفاقات خوبی را برای کاراته رقم بزنیم.

عباسعلی خاطر نشان کرد: در خصوص وضعیت امتیازات ورزشکاران در رنکینگ صحبت‌های ضد و نقیضی مطرح می‌شود و برخی از پاک شدن امتیازات و برخی نیز از نصف شدن آن صحبت می‌کنند اما هنوز به صورت قطعی چیزی در این خصوص نمی‌دانم. باید با اکثر رقبای خود مبارزه کنم و به دنبال این هستم که آنالیزی از آخرین وضعیت رقبای خود در لیگ جهانی ترکیه داشته باشم تا در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی و همچنین مسابقات معتبر جهانی آماده باشم چرا که ضریب این مسابقات 12 است.

وی در خصوص اینکه کدامیک از مسابقات سال 97 برای او از ارزش بیشتری برخوردار است، عنوان کرد: هر سه مسابقه قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و جهانی برای من ارزشمند است. سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا در کومیته انفرادی مبارزه نکردم و امسال تلاش خواهم کرد تا 4 مدال طلای پی در پی خود تا قبل از سال گذشته را تکرار کنم. بازی‌های آسیایی نیز برای کشورمان و خودم ارزشمند است و به دنبال مدال طلای اینچئون هستم. در مسابقات جهانی نیز به مدال نقره و برنز دست یافتم و تمام تلاشم تغییر رنگ مدال‌هایم به طلا است که می‌تواند بهترین اتفاق برای من باشد.

ملی‌پوش تیم ملی کاراته بانوان در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به تعدد رویدادهای امسال که با فواصل زمانی کمی برگزار خواهد شد، باید از لحاظ بدنی در سطح آمادگی خوبی قرار داشته باشیم و در کنار آن از لحاظ روانی نیز به خوبی خود را هدایت کنیم. در عین باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا به همه مسابقات برسیم که این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی دقیق کادرفنی است تا مسیر حرکتی ما همیشه صعودی باشد و نزول نکنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.