15
الهام صادقی مربی تیم تالو دانشگاه آزاد:

توفیق اجباری در دانشگاه آزاد | یک کیانی و یک رجبی داریم؛ دست تالو باز نیست

  • کد خبر : 47636
  • 01 مرداد 1399 - 10:23
توفیق اجباری در دانشگاه آزاد | یک کیانی و یک رجبی داریم؛ دست تالو باز نیست
مربی تیم تالوی دانشگاه آزاد پس از قهرمانی مشترک با سپاهان در لیگ ووشو تاکید کرد جذب ستاره‌ها برای قهرمانی هیچی تیمی به تنهایی کافی نیست.

الهام صادقی در گفتگو با رسانه دختران قهرمان ایران “درنا” با اشاره به قهرمانی دانشگاه آزاد در لیگ ووشوی بانوان اظهار کرد:  پس از 4 سال قهرمانی پیاپی در لیگ ووشو در لیگ 97 جام را در شرایطی که در فینال با سپاهان مساوی بودیم از دست دادیم. امسال اشتیاق ما برای لیگ، بازپس گیری جام بود و خوشبختانه این هدف محقق شد گرچه ترجیح ما روبرو شدن با سپاهان بود که کرونا این اجازه را نداد.

او ادامه داد: در 2 سال اخیر بر اساس بودجه‌ای که داشتیم نتوانستیم بازیکنان ملی پوش درجه یک در اختیار بگیریم و این شرایط بانی توفیق اجباری شد بدین ترتیب که جوانان و استعدادهایی که احساس می‌کردیم می‌توانند در آینده حرفی برای گفتن داشته باشند به تیم ملحق شدند و به آن‌ها میدان داده شد.

سرمربی تیم ووشو بانوان دانشگاه آزاد گفت: در تالو در بخش تایچی، قهرمان جوانان را جذب کردیم که همین قهرمان جوانان تبدیل به قهرمان بزرگسالان شد. همچنین چند بازیکن قدیمی داشتیم که از ابتدایی که لیگ شکل گرفت با من بودند و می‌توانم بگویم امروز جوی صمیمی در تیم وجود دارد و رقابت جوان‌های ما با بزرگانی که در تیم‌های دیگر حضور دارند ارزشمند است.

صادقی عنوان کرد: در تالو، قهرمانان و نفرات حرفه‌ای انگشت شماری داریم. داشته‌های تالوی ایران در سطح بین المللی فقط یک زهرا کیانی و فقط یک هانیه رجبی است. دست ما باز نیست که در تالو ستاره‌های پرتعداد داشته باشیم و بتوانیم آن‌ها را جذب کنیم اما با همین تالوکاران جوان، در نهایت به هدفمان رسیدیم و موفقیت با کم نام و نشان‌ها، همیشه شیرینی خاص خود را دارد.

مربی باتجربه ووشوی ایران همچنین تاکید کرد: در اختیار داشتن بازیکن نامدار و درجه یک تضمین کننده قهرمانی نیست چنان که من با بازیکنان درجه 2 و 3 هم قهرمان شده‌ام. تیمی به سمت قهرمانی پیش می‌رود که جو روانی و انگیزشی لازم برای موفقیت را در خود ایجاد کند و عملکرد تیم دانشگاه آزاد در سال‌های اخیر می‌گوید که ما حتی در زمانی که تیم پرستاره‌ای نبوده‌ایم اما در ایجاد انگیزه قهرمانی موفق عمل کرده‌ایم و این اتفاقی نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=47636
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.