19
لیگ برگزار می‌شد مقتدرانه خانم گل می‌شدم

سمیه خرمی: کرونا باعث شد در عنوان بهترین گلزن شریک پیدا کنم

  • کد خبر : 47638
  • 01 مرداد 1399 - 10:46
سمیه خرمی: کرونا باعث شد در عنوان بهترین گلزن شریک پیدا کنم
سمیه خرمی خانم گل لیگ برتر فوتبال بانوان معتقد است اگر لیگ برتر ادامه پیدا می کرد او دیگر در این عنوان شریکی به نام هاجر دباغی نداشت. او همچنین اشتباهات مکرر داوری در لیگ را آزاردهنده خوانده است.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایران “درنا“؛ سمیه خرمی متولد ۲۰ مرداد ۱۳۷۰ است که در پارس آباد مغان در استان اردبیل به دنیا آمده و از ده سال پیش یعنی سال ۱۳۸۹ فوتبال حرفه‌ای را شروع می‌کند.

او در اوایل دهه 90 با استقلال تهران در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور قهرمان و با ۱۴ گل زده در ۸ دیدار خانم گل این رقابت‌ها شد. وینگر دوپای فوتبال ایران در تجربه ۸ دوره‌ای حضور در لیگ برتر به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شده است و با تیم‌های شهرداری بم و راه یاب ملل سنندج نیز دو بار بر سکوی سوم لیگ برتر فوتبال زنان ایستاده.

خرمی در فصل ۹۸ همراه با تیم وچان کردستان نایب قهرمان و موفق شد با ۲۷ گل زده در ۱۸ بازی مشترک با خانم هاجر دباغی از فولاد مبارکه سپاهان عنوان بهترین گلزن این فصل لیگ برتر فوتبال بانوان را به دست آورد.

عضو تیم وچان کردستان در گفت وگو با رسانه دختران قهرمان ایران “درنا” در رابطه با کسب این عنوان ارزشمند و نایب قهرمانی تیمش اظهار داشت؛ تیم ما فصل خوبی را پشت سر گذاشت و عناوین انفرادی و تیمی خوبی را به دست آوردیم. برای کسب این جایگاه تلاش کردیم و حقمان قهرمانی بود.

سمیه خرمی در مورد عنوان خانم گلی مشترک این دوره لیگ با هاجر دباغی مهاجم جوان سپاهان گفت: کرونا باعث شد تا به طور مشترک خانم گل لیگ شوم، اگر ۴ هفته پایانی برگزار می شد مقتدرانه عنوان خانم گلی را از آن خود می کردم، ده هفته تمام با ده گل اختلاف صدرنشین جدول گلزنان لیگ بودم اما در پایان مشترک با ۲۷ گل زد همراه با هاجر دباغی به این عنوان رسیدم.

وینگر‌ دوپا فوتبال وچان‌ کردستان درخصوص سطح داوری‌ لیگ‌‌ برتر فوتبال زنان بیان داشت: ورود داوران جدید و کم‌ تجربه باعث شد تا سطح داوری نسبت به گذشته افت کند و به جای پیشرفت شاهد پسرفت آنها باشیم. در فصول اخیر حضور داوران بین المللی و قضاوت کم نقصشان به کیفیت لیگ کمک کرد اما حضور داوران جدید با اشتباهات مکرر تعدادی از آنها همراه شد و این شرایط آزار دهنده بود.

او در رابطه با تیم جدیدش در لیگ ۹۹ و تداوم حضور در وچان کردستان گفت؛ از تیم های مختلف پیشنهادهایی را دارم اما هنوز تصمیم قطعی را نگرفتم‌ که در وچان بمانم یا جدا شوم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=47638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.