زهرا عرب رستمی : به شکستن رکورد ملی پرتاب چکش ایمان دارم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
6
پرتابگر در آخرین سال رده سنی نوجوانان

زهرا عرب رستمی : به شکستن رکورد ملی پرتاب چکش ایمان دارم

  • کد خبر : 47652
  • 01 مرداد 1399 - 13:31
زهرا عرب رستمی : به شکستن رکورد ملی پرتاب چکش ایمان دارم
زهرا عرب رستمی رکورد دار پرتاب چکش نوجوانان دختر ایران در آخرین سال حضورش در این رده سنی قرار دارد اما معتقد است در آینده رکورد ملی بزرگسالان را خواهد شکست.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایران “درنا” زهرا عرب رستمی پرتابگر آینده دار ایران در ماده پرتاب چکش اظهار داشت: در حال حاضر با جمشید بختیاری در شهرستان ورامین تمرین می‌کنم. با وجود شرایط کرونا تمرینات لغو نشده، اما به صورت یک روز در میان ادامه دارد. در صورت برگزاری مسابقات آمادگی کافی جهت حضور در میدان رقابت را دارم.

او ادامه داد: پیش از این قرار بود اردیبهشت ماه در مسابقات آسیایی تایلند شرکت کنم که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. اما در حال حاضر که پنج ماه دیگر از رده سنی نوجوانان وارده رده جوانان خواهم شد، چشم اندازم جابجایی رکورد ملی پرتاب چکش در رده بزرگسالان است و ایمان دارم که رکورد ملی را خواهم شکست.  حتی امیدوارم بتوانم به سهمیه المپیک دست پیدا کنم.

صاحب عنوان چهارم پرتاب چکش آسیا گفت: از فدراسیون برای کمک هزینه‌ای که برایم واریز کرد و همچنین توجهی که به این رده سنی دارند سپاسگزارم. دو سال و نیم است که به صورت حرفه‌ای این ورزش را دنبال می‌کنم اما نخستین بار است که چنین توجهی دیده‌ام. با آقای مبینی سرپرست فدراسیون جلسه‌ای داشته‌ام و قول‌های مساعدی به من داده‌اند. قرار شد حتماً به زودی از تمریناتم در ورامین دیدن کنند و پیگیری‌های لازم برای رسیدگی به پیست تمرین در آنجا انجام شود.

عرب رستمی در پایان در خصوص محل تمرین خود در ورامین و همکاری‌های هیات دو و میدانی استان تهران توضیح داد: رئیس هیات آقای ایرجی چند بار از نزدیک تمریناتم را ملاحظه کرده است و برای استفاده از ورزشگاه کلاته ورامین نیز اقداماتی انجام داده که نیاز به پیگیری‌های بیشتر دارد. پس از مسابقات آسیایی هنگ کنگ نیز پاداش کوچکی از سوی هیات به من اهداء شد، اما به دلیل اینکه من در قالب یک ورزشکار حرفه‌ای تمرین می‌کنم باید مساعدت‌ها فراتر از یک ورزشکار استانی یا کشوری باشد تا بتوانم با فراغ بال مسیر پیشرفت را طی کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=47652
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.