20
بنیان فنی کن تقویت شد

بازگشت فاطمه صفرپور به لوازم خانگی کن ؛ چیزی در حد یک انتقال بزرگ

  • کد خبر : 47850
  • 06 مرداد 1399 - 20:58
بازگشت فاطمه صفرپور به لوازم خانگی کن ؛ چیزی در حد یک انتقال بزرگ
باشگاه لوازم خانگی کن اعلام کرده فاطمه صفرپور مربی شاخص تکواندوی ایران و همچنین شهره خلج زاده را به جمع مربیان خود افزوده است. حضور فاطمه صفرپور در کن چیزی دست کم از یک جابجایی بزرگ در لیگ تکواندو ندارد.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایراندرنا” حضور فاطمه صفرپور در کن را می‌توان نوعی بازگشت به خانه عنوان کرد. گرچه او در سال‌های اخیر در قواره یک رقیب رودرروی کن قرار گرفته بود و مسئولیت حرفه‌ای خود را دنبال می‌کرد اما حالا او در باشگاهی است که در گذشته در آن حضور داشته است.

در لیگ تکواندو به دنبال یک انتقال و جابجایی بزرگ هستید؟ حضور فاطمه صفرپور در کن به اندازه یک جابجایی پر سر و صدا جذابیت و به عبارت بهتر “اهمیت” دارد. قدرت لوازم خانگی کن در پشتیبانی فنی این باشگاه نهفته است و این پایگاه قدرت، حالا دست نیافتنی‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.

صفرپور سال گذشته کمی از شیاپ چانگ لیگ فاصله گرفت و مدیر فنی فتح صدر البرز بود. نقش حیاتی او در موفقیت‌های فتح صدر البرز انکار ناپذیر بود و حالا این نقش حیاتی در خدمت کن قرار می‌گیرد.

کیومرث چگینی مدیر عامل باشگاه لوازم خانگی کن در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس درباره حضور صفرپور در کن گفت: از سال گذشته پیگیر این موضوع بودیم که با فاطمه صفرپور همکاری دوباره‌ای داشته باشیم. در 2 سال آغازین با استیل البرز با ایشان همکاری داشتیم و بنا به دلایلی این ادامه همکاری میسر نبود و تلاش کردیم با همین داشته‌ها کار را پیش ببریم.

او ادامه داد:  موضوع بازگشت ایشان حتی در مسابقات جام فجر در کیش هم مطرح شده بود و سرانجام این اتفاق از امسال محقق شد ضمن این که با توجه به تعهد ایشان به تیم‌های دیگر تلاش کردیم علاقه ما باعث ایجاد اخلال در روند کاری آن تیم‌ها نشود.

مدیر عامل باشگاه کن درباره حضور شهره خلج زاده و همچنین جایگاه سازمانی مربیان جدید کن گفت: احتمال داشت که اسپریچو دیگر تیمداری نکند و خلج زاده سرمربی فصل گذشته اسپریچو بود. از سوی دیگر ایشان دو سال قبل هم مسئولیت تیم آینده سازان کن را داشت و در نهایت بنا بر آن شد که ایشان به کن ملحق شود. طی جلسه‌ای که به زودی خواهیم داشت جایگاه صفرپور و خلج زاده مشخص خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=47850
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.