15
شایعه در شهر ، آشنای ولاسکو در راه ایران

مونیکا کراستا گزینه هدایت تیم ملی والیبال بانوان؟

  • کد خبر : 47875
  • 09 مرداد 1399 - 20:16
مونیکا کراستا گزینه هدایت تیم ملی والیبال بانوان؟
زمزمه‌ها در مورد حضور یک مربی خارجی در تیم ملی والیبال بانوان قوت گرفته است. با توجه به رابطه نزدیک مونیکا کراستا با ولاسکو و ارتباطات فدراسیون با خولیو، این اخبار قوت پیدا می‌کند.

رسانه دختران قهرمان ایراندرنا ” : در حالی که این روزها در شبکه های مجازی نام” مونیکا کراستا ” را در خاطره بازی مربیان تیم ملی والیبال زیر 21 سال پسران کشورمان به بهانه گذشت یکسال از قهرمانی در رقابت های جهانی منامه می شنیدیم ، حالا اخبار ضد و نقیضی از احتمال مربیگری ” مونیکا کراستا ” در تیم ملی بانوان بزرگسال کشورمان به گوش میرسد.

مونیکا کراستا همین یکسال قبل هدایت تیم ملی زیر 21 سال پسران ایتالیا را برعهده داشت و با شکست برابر ایران در فینال ، توانست مقام دوم جهان را کسب کند.

با توجه به دوستی نزدیک او با ” خولیو ولاسکو ” و ارتباطات فدراسیون با خولیو ، این اخبار قوت بیشتری پیدا می کند . اگرچه هنوز فدراسیون والیبال هیچگونه اظهار نظری در رابطه با این موضوع نداشته است.

اگر او هدایت تیم ملی والیبال بانوان را بر عهده بگیرد ، پس از “مایدا چیچیچ ” دومین مربی خارجی والیبال ایران در بخش بانوان خواهد بود . اتفاقی که با توجه به سابقه مونیکا در رده های پایه و تجربه بالای او می تواند نویدبخش روز های خوبی برای والیبال بانوان ایران باشد.

با وجود زمزمه ها در مورد حضور مونیکا کراستا در ایران، واضح است که با توجه به محدودیت های مالی، مسائل مالی در مورد حضور مربی خارجی در تیم ملی والیبال زنان یک اصل مهم خواهد بود.

این در حالی است که اهالی والیبال پیش از این نسبت به حضور مربی خارجی در تیم ملی اظهار نظرهای متفاوتی داشته‌اند. گروهی مربی خارجی را برای سازندگی در تیم‌های پایه مناسب می‌دانند و گروهی نسبت به حضور مربی خارجی در تیم ملی بزرگسالان خوشبین هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=47875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.