15
مهلا مومن زاده قرارداد خود را با لوازم خانگی کن تمدید کرد

لوازم خانگی کن با نایب قهرمان جهان به دنبال قهرمانی لیگ تکواندو

  • کد خبر : 47951
  • 13 مرداد 1399 - 21:31
لوازم خانگی کن با نایب قهرمان جهان به دنبال قهرمانی لیگ تکواندو

“مهلا مومن زاده” نایب قهرمان رقابت های تکواندو زنان قهرمانی جهان 2019 ، قراردادش را با تیم لوازم خانگی کن تمدید کرد و در فصل آینده لیگ برتر تکواندو بانوان با تیم کن روی شیاپچانگ می رود.

رسانه دختران قهرمان ایران “درنا” : مهلا مومن زاده ستاره جوان تکواندو بانوان ایران ، قرارداد خود را با تیم لوازم خانگی کن تمدید کرد تا فصل آینده نیز با این تیم به دنبال قهرمانی در لیگ برتر تکواندو بانوان باشد.

مومن زاده که سال گذشته مدال نقره تکواندو قهرمانی جهان را بدست آورد و فصل گذشته نیز عملکرد درخشانی در ترکیب لوازم خانگی کن داشت ، یک فصل دیگر در این تیم ماندنی شد تا همراه با این تیم در اندیشه کسب پنجمین قهرمانی در شش سال اخیر در لیگ برتر تکواندو بانوان باشند.

لوازم خانگی کن که چندی پیش فاطمه صفرپور و  شهره خلج زاده از مربیان شاخص تکواندو ایران را به کادر خود اضافه کردند با تمدید قراداد مهلا مومن زاده نشان داده که سخت به دنبال تکرار قهرمانی خود در لیگ برتر است.

مهلا مومن زاده که دو مدال طلا و نقره قهرمانی آسیا و دو طلا در قهرمانی جهان نونهالان را نیز در کارنامه خود دارد ، از شانس های ایران برای کسب سهمیه المپیک توکیو نیز محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=47951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.