9
اجازه از رییس وزنه برداری برای کاندیداتوری

مریم منظمی برای انتخابات فدراسیون دوومیدانی ثبت نام کرد

  • کد خبر : 48224
  • 22 مرداد 1399 - 18:37
مریم منظمی برای انتخابات فدراسیون دوومیدانی ثبت نام کرد
نایب رییس بانوان فدراسیون وزنه برداری گفت: من از رییس فدراسیون وزنه برداری برای حضور در انتخابات اجازه گرفتم.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایران؛ مریم منظمی درباره دلیل حضورش در انتخابات دوومیدانی  بیان کرد:رشته اصلی من دو ومیدانی است  و اصلا ورودم به ورزش و هرآنچه دارم اول به لطف خدا  و بعد به واسطه دوومیدانی بوده است. در دوومیدانی چند مقام کشوری دارم و ماده تخصصی ام هم دو با مانع بوده است. من تعصب بجایی به این رشته دارم و فکر کردم در انتخابات شرکت کنم و برای آن برنامه دارم و امیدوارم در یک رقابت سالم شرکت کنیم. البته در دوره اول انتخابات هم  می خواستم شرکت کنم اما تصمیمم نهایی نشد.

منظمی در مورد اینکه به تازگی نایب رییس بانوان وزنه برداری شده و خیلی زود می خواهد از این رشته جدا شود، تاکید کرد: من از آقای مردی رییس فدراسیون وزنه برداری اجازه گرفته ام و ابتدا با او مشورت و کسب اجازه کردم و بعد  این کار را انجام دادم.البته این به معنی جدا شدن نیست  و پایان کار نخواهد بود.  من در حال تدوین برنامه راهبردی وزنه برداری بانوان هستم. انشالله ما هستیم و اگر آنجا هم باشم با قدرت و به قوت کارم را انجام می دهم.

او در مورد اینکه حضورش در انتخابات فدراسیون دوومیدانی باعث نمی شود تمرکز روی وزنه برداری بانوان کم شود، تصریح کرد: یک تیم همراهم دارم و کار را پیش می بریم بنابراین شاید من نقش نظارتی داشته باشم. برنامه اول من وزنه برداری است. به جامعه بانوان و رییس فدراسیون وزنه برداری قول دادم که کمکشان کنم. برنامه من برای وزنه برداری بانوان در حال تدوین است  و گام های خوبی  هم برداشته ایم. من از افراد فرهیخته هم مردان و هم بانوان کمک گرفته ام و به وزنه بردای بانوان کمک می کنند تا ان شاالله پیشرفت هایی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=48224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.